واکسیناسیون کرونا اجباری نیست

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت گفت: واکسیناسیون سالمندان در حال حاضر اجباری نیست و اجباری برای واکسیناسیون کرونا وجود ندارد.

واکسیناسیون کرونا اجباری نیست

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، جعفرصادق تبریزی رئیس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای سالمندان گفت: واکسیناسیون سالمندان در حال حاضر اجباری نیست و اجباری برای واکسیناسیون وجود ندارد. همچنین واکسن به مقدار کافی برای افراد بالای 80 سال موجود است و نیازی نیست این عزیزان به پایگاه ها مراجعه نمایند.

رئیس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه برای واکسیناسیون کادردرمان نیز اجباری وجود ندارد اعلام کرد: کادر درمانی که به هر دلیل واکسن کرونا دریافت نکرده اند می توانند سهمیه مورد نظر را دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه واکسن کرونا در داروخانه ها موجود نیست و فقط در سیستم بهداشتی کشور توزیع شده است اضافه نمود: افرادی که برای واکسیناسیون مراجعه می نمایند باید کارت شناسایی ملی همراه داشته باشند. اطلاعات آنها در هنگام مراجعه کنترل و در پرونده سلامت ثبت می گردد و سپس تزریق واکسن بدون دریافت هیچ مبلغی انجام خواهد شد.

تبریزی در پاسخ به پرسشی درباره آخرین شرایط واکسیناسیون بیماران خاص نیز گفت اطلاعات تمامی بیماران خاص و سرطانی در سامانه های ویژه وزارت بهداشت ثبت شده و از 20 روز پیش تماس با این بیماران شروع شده است. واکسیناسیون این افراد به تدریج در حال اجرا است و حتما با تمامی بیماران تماس گرفته خواهد شد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 88193

به "واکسیناسیون کرونا اجباری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون کرونا اجباری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید