شمار داوطلبان شوراها در فارس به 199 نفر رسید

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار داشت که در دومین روز از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا 199 نفر در استان نام نویسی نموده اند.

شمار داوطلبان شوراها در فارس به 199 نفر رسید

احمد احمدی زاده شامگاه پنج شنبه 21 اسفند در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از میان متقاضیانی که ثبت نام آنان قطعی شده، 185 نفر آقا و 14 نفر خانم برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فارس اعلام آمادگی نموده اند.

او در مورد شهرستان شیراز نیز مطرح نمود: در شهرستان نیز تا به امروز 72 نفر اقدام به ثبت نام نموده که 66 نفر آقا و 6 نفر خانم هستند و بیشترین آمار ثبت نام در استان را تا به امروز به خود اختصاص داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مورد میانگین سنی ثبت نام شدگان قطعی انتخابات نیز مطرح نمود: پس از آنالیز آمار مربوط به ثبت نام شدگان، یک نفر متقاضی در میانگین سنی 71تا 75 سال و 52 نفر در میانگین سنی 25 تا 30 سال قرار دارند. 15 نفر که سن کمتر از 20 سال دارند نیز در این انتخابات ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگاران، تا دومین روز از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، 315 نفر در استان فارس ثبت نام نهایی نموده اند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80329

به "شمار داوطلبان شوراها در فارس به 199 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار داوطلبان شوراها در فارس به 199 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید