خدمات آزمایشگاهی به خدمات بلاعوض مشاوره و اخذ استاندارد صندوق نوآوری افزوده شد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: حمایت بلاعوض 70 درصدی از هزینه انجام آزمون های تخصصی تا سقف 150 میلیون تومان به بسته های حمایتی مشاوره و اخذ استاندارد ها اضافه شد.

خدمات آزمایشگاهی به خدمات بلاعوض مشاوره و اخذ استاندارد صندوق نوآوری افزوده شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص خدمت بلاعوض آزمایشگاهی این صندوق، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف حمایت از تحقیق و توسعه محصولات دانش بنیان جدید و ورود پیروز شرکت های دانش بنیان به بازار های داخلی و خارجی، حمایت بلاعوض از هزینه انجام آزمون های تخصصی را در دستور کار قرار داده است. به همین دلیل شرکت هایی که روی محصول دانش بنیان خود به انجام آزمون و تست های تخصصی احتیاج دارند، می توانند با ثبت درخواست خود در سامانه غزال، برای دریافت این حمایت اقدام نمایند.

وی در خصوص سقف حمایتی این خدمت از شرکت های دانش بنیان توضیح داد: خدمات آزمایشگاهی به میزان 70 درصد تا سقف 150 میلیون تومان برای هر درخواست و حداکثر حمایت سالانه تا سقف 300 میلیون تومان، به مجموعه خدمات بسته حمایتی مشاوره و اخذ استاندارد های صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه شده است.

بر اساس این گزارش علاقمندان می توانند برای ثبت درخواست به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی بخش توانمندسازی و یاری مشاوره و اخذ استاندارد ها و مجوز ها مراجعه نمایند. مدت زمان ارزیابی تقاضا یک هفته کاری خواهد بود و سهم حمایتی صندوق پس از اتمام فرآیند پرداخت می گردد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 87348

به "خدمات آزمایشگاهی به خدمات بلاعوض مشاوره و اخذ استاندارد صندوق نوآوری افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات آزمایشگاهی به خدمات بلاعوض مشاوره و اخذ استاندارد صندوق نوآوری افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید