خوروی برقی ارزان قیمت سیتروئن به بازار آمد

به گزارش مهسان بلاگ، خودروساز فرانسوی سیتروئن خودروی تمام الکتریکی ارزان قیمت خود را که اندازه آن کوچک تر از سواری اسمارت است و رانندگی با آن احتیاج به گواهی نامه ندارد، با قیمت 6900 یورو روانه بازار می نماید.

خوروی برقی ارزان قیمت سیتروئن به بازار آمد

به گزارش گروه علم، فناوری و دانش بنیان خبرگزاری خبرنگاران، خودروساز فرانسوی سیتروئن خودروی تمام الکتریکی ارزان قیمت خود را که اندازه آن کوچک تر از سواری اسمارت است و رانندگی با آن احتیاج به گواهی نامه ندارد، با قیمت 6900 یورو روانه بازار می نماید.

ونسان کوبه، مدیرعامل سیتروئن نام این خودرو را اَمی بیان کرد و در خصوص نحوه قیمت گذاری آن گفت: کوشش ما یافتن جایگزینی برای حمل ونقل عمومی و اسکوترهای برقی بود که ضمن تسهیل ترافیک شهرهای عظیم استفاده از آن نیز مقرون به صرفه باشد و هزینه حمل ونقل افراد را نیز افزایش ندهد.

آقای کوبه اضافه نمود: به همین دلیل متوسط هزینه حمل ونقل 70 یورویی را که ساکنان پاریس ماهانه پرداخت می نمایند، مبنا قرار دادیم. لذا متقاضیان امی می توانند پس از پیش پرداخت 2641 یا 1100 یورو و پرداخت اقساط ماهانه 20 یا 55 یورو این خودرو را با 900 یورو تخفیف به قیمت 6 هزار یورو برای 48 ماه اجاره نمایند.

رانندگی با امی برای افراد بالای 14 سال و بدون احتیاج به گواهی نامه رانندگی آزاد است و وزن آن 471 کیلوگرم و طول آن 2.41 متر اعلام شده که 28 سانتی متر کمتر از سواری اسمارت است.

این خودروی تمام الکتریکی پس از هر بار شارژ کامل 70 کیلومتر حرکت می نماید و حداکثر سرعت آن 45 کیلومتر در ساعت است.

سیتروئن همچنین از پیش فروش هزار دستگاه از این خودرو خبر داده و اعلام نموده که ظرفیت فراوری سالانه امی را به 20 هزار دستگاه خواهد رساند.

4129/

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

virapars.ir: مجله ویراپارس | مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 59768

به "خوروی برقی ارزان قیمت سیتروئن به بازار آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوروی برقی ارزان قیمت سیتروئن به بازار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید