استراماچونی:ملاقات با سفیر ایران اتفاق مهمی بود

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم استقلال گفت: با بازیکنان در ارتباط هستم و بازی مهمی با سپاهان در جام حذفی داریم، امیدوارم در این بازی برنده شویم.

استراماچونی:ملاقات با سفیر ایران اتفاق مهمی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال که امروز به سفارت کشورمان در رم رفته بود در این باره گفت: امروز روز مهمی بود چرا که با سفیر ایران در ایتالیا برای حل مسائل صحبت کردیم. همه کوشش می کنیم این مسائل حل گردد و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد.

وی درباره کشور ایران ادامه داد: ایران کشوری فوق العاده با فرهنگ غنی است. خانواده من در ایران احساس غربت نمی نمایند. مردم ایران بسیار خونگرم هستند و امیدوارم که دوباره به ایران برگردم.

استراماچونی ضمن خطاب قرار دادن طرفداران استقلال اضافه نمود: من طرفداران استقلال را دوست دارم و دوری از آن ها برای من غم انگیز است. من با بازیکنان در ارتباط هستم و بازی مهمی با سپاهان در جام حذفی داریم. امیدوارم در این بازی برنده شویم. امیدوارم با یاری بانک های ایتالیایی و ایرانی و سفارت ایران در ایتالیا و سفارت ایتالیا در ایران بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30423

به "استراماچونی:ملاقات با سفیر ایران اتفاق مهمی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی:ملاقات با سفیر ایران اتفاق مهمی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید