ناظم الشریعه: در المپیک نباید دنبال نتیجه باشیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتسال مدعی است همین که تیم ملی فوتسال زیر 18 سال در المپیک آرژانتین حضور دارد نسل جدیدی از جوانان را به فوتسال ما اضافه می نماید.

ناظم الشریعه: در المپیک نباید دنبال نتیجه باشیم

به گزارش خبرنگاران ، سرمربی تیم ملی فوتسال مدعی است همین که تیم ملی فوتسال زیر 18 سال در المپیک آرژانتین حضور دارد نسل جدیدی از جوانان را به فوتسال ما اضافه می نماید.

سید محمد ناظم الشریعه با اشاره به قرعه کشی این مسابقات می گوید: قرعه کشی این مسابقات هفته گذشته برگزار گردید و تیم ملی زیر 18 سال ایران در گروه B با تیم های روسیه، جزایرسلیمان، کاستاریکا و برزیل همگروه گردیده است. درست است که بازیکنان ما در گروه بسیار سختی قرار دارند اما من مطمئنم با بازیکنان و کادر فنی شایسته ای که داریم می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. این تیم مدت هاست که در کنار هم تمرینات خوبی داشته و می دانید که این تیم با شایستگی و اقتدار قهرمان آسیا شد. نکته بسیار مهمی که وجود دارد و باید در این مسابقات آن را در نظر بگیریم این است که ما نباید در این مسابقات به دنبال نتیجه باشیم. همین که این جوانان توانستند در المپیک شرکت نمایند کار بسیار بزرگی انجام دادند و ما یک نسل جدیدی به فوتسال خود اضافه کردیم به این دلیل که همین جوانان هستند که باید تیم ملی آینده ایران را تشکیل دهند. آنها باید یاد بگیرند چگونه حرفه ای زندگی و بازی نمایند و یا چگونه حرفه ای در مسابقات یا اردوها باشند. از این تعداد حتی اگر 3 الی 4 بازیکن به توانند به تیم ملی ما اضافه شوند کار بسیار بزرگی را انجام دادیم. سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم دارد از بازیکنان جوان و با تجربه در تورنمنت تبریز استفاده کند. در تورنمنت تبریز ما بیشتر سعی کردیم از بازیکنان جوان و با تجربه شاغل در لیگ استفاده کنیم و به بازیکنان تیم ملی شاغل خارج از کشور به دلیل مسافت طولانی و خستگی استراحت داده و آنها را دعوت نکردیم. هدف کادر فنی از این اردوها این است که بازیکنان جوان در کنار بازیکنان قدیمی هماهنگ گردیده و تجربه کسب نمایند. او از روند آماده سازی تیمش رضایت دارد: این دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جهت حضور در تورنمتت تبریز است و همانطور که اطلاع دارید اسامی تیم ملی را اعلام کردیم و از آنها خواستیم روز شنبه ساعت 13 خود را در محل کمپ تیمهای ملی به کادر فنی معرفی نمایند. اردوی سوم از 24 الی 27 شهریور برگزار و سپس عصر همان روز راهی تبریز می شویم.

9-360

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 880

به "ناظم الشریعه: در المپیک نباید دنبال نتیجه باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: در المپیک نباید دنبال نتیجه باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید