مهدی عموزاده: یک نفر در فدراسیون کاراته انتخابات را مهندسی می کرد، چرا اسامی همه نامزدها اعلام نشد؟

به گزارش مهسان بلاگ، مهدی عموزاده، قهرمان پیشین کاراته دنیا گفت: جامعه کاراته باید دست به دست بدهد تا یک نفر که اکنون مسئولیت دارد و انتخابات را مهندسی می کرد، گزینه خود را به ریاست نرساند.

مهدی عموزاده: یک نفر در فدراسیون کاراته انتخابات را مهندسی می کرد، چرا اسامی همه نامزدها اعلام نشد؟

مهدی عموزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته گفت: ابتدا باید خوشحالی خود را از عدم ثبت نام افرادی که سالیان سال از کاراته سوء استفاده کردند، اعلام کنم. موضوعی که دلیل آن اتفاقاتی بود که بر سر بحث ورود این افراد برای کاندیداتوری ایجاد و باعث شد آنها نتوانند ورود نمایند. این موضوع قطعا نور امیدی از سوی وزارت ورزش بود که به اعتراض های جامعه کاراته و قهرمانان توجه کرد.

وی مطرح کرد: امیدوارم بعد از این اتفاقات نیز دیگر شاهد حضور آنها در این رشته نباشیم تا شرایط برای بازگشت کسانی که خاک این رشته را خوردند، مهیا گردد. دوران سوءاستفاده این افراد تمام شده و این افراد در حال دست و پازدن الکی هستند. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان نظارت بیشتری در انتخابات داشته باشد و اجازه ندهد شایعاتی که در خصوص کوشش برخی افراد برای تعویق انتخابات به گوش می رسد، به واقعیت تبدیل گردد.

دارنده نخستین مدال طلای دنیا کاراته ایران در خصوص نامشخص بودن نام دو کاندیدای ثبت نام نماینده در انتخابات این فدراسیون مطرح کرد: وظیفه کاشانی، به عنوان دبیر مجمع فدراسیون کاراته است تا به صورت شفاف در خصوص تمامی کسانی که در انتخابات این رشته ثبت نام کردند، صحبت کند. جامعه کاراته دوست دارند بداند چه اتفاقاتی در انتخابات این رشته در حال رخ دادن است. تا به حال چنین چیزی سابقه نداشته که اسامی کاندیداهای ثبت نام نماینده در انتخاباتی اعلام نگردد و این موضوع یک نقطه منفی در کارنامه دبیر مجمع فدراسیون کاراته است.

عموزاده با انتقاد به ثبت نام محمدصادق فرجی در انتخابات گفت: فرجی با ثبت نام در انتخابات کار غیرقانونی انجام داده است. کسی که بازنشسته است طبق قانون اجازه ورود ندارد و اینکه اعلام شده است ایشان به دنبال دریافت مجوز ورود برای حضور در انتخاب است به کل اشتباه است. فرجی در زمان ثبت نام بازنشسته بود و نمی توانست ثبت نام کند. اگر قرار بود شاهد بازگشت فرجی و ثبت نام او باشیم، وزارت ورزش فرصت دو تا سه ماه به او می داد تا این کار را انجام دهد و دیگر شاهد برگزاری انتخابات نبودیم. طبق قانون فرد بازنشسته حق امضا ندارد و ورود ایشان در این شرایط کاملا غیرقانونی است.

وی در خصوص احتمال دخالت در انتخابات اعلام نمود: در چند دوره گذشته فردی که هم اکنون در فدراسیون کاراته مسئولیت دارد انتخابات را مهندسی نموده است. برخی از روسای هیت های کاراته انسان های بسیار درستی هستند، اما تعدادی از آنها نیز گوش به فرمان اند. امیدوارم این بار اعضای مجمع به کسی رای بدهند که همه جامعه کاراته ایران را ببیند و به فکر کاراته باشد. فکر می کنم اگر کسانی که دلسوز این رشته هستند دست به دست هم بدهند این اجازه را نخواهند داد تا این فرد گزینه خود را به ریاست برساند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4257

به "مهدی عموزاده: یک نفر در فدراسیون کاراته انتخابات را مهندسی می کرد، چرا اسامی همه نامزدها اعلام نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی عموزاده: یک نفر در فدراسیون کاراته انتخابات را مهندسی می کرد، چرا اسامی همه نامزدها اعلام نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید