فریبا: استقلال گرداننده می خواهد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران ،بهتاش فریبا درباره شانس های استقلال برای بازگشت به کورس قهرمانی حرف هایی دارد:صددرصد به استقلال امیدوارم، چون روند تاکتیکی این تیم در بازی های اخیر خوب بوده است. علاوه بر این نفرات مصدوم رسیده اند و تعدادی که از زمان گذشته مصدوم بودند، کم کم از نظر بدنی شرایط بهتری پیدا خواهند کرد. از طرفی، استقلال منهای دیدار با پدیده خراسان، بازی های ساده ای در پیش دارد و خوش بین هستم که این تیم 12 امتیاز از چهار دیدار باقیمانده تا نیم فصل را کسب کند. این روزها بحث های زیادی پیرامون انتخاب دستیارخارجی برای وینفرد شفر به وجود آمده است. بهتاش فریبا که عضو کمیته فنی باشگاه استقلال هم هست دراین باره حرف های دیگری دارد: کسی حرف و حدیثی ایجاد نکرده است. هر نظری که سرمربی تیم بدهد، مهم است. اگر گزینه ای مدنظر باشد، در کمیته فنی آنالیز خواهد شد.

فریبا: استقلال گرداننده می خواهد

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که برخی ها اعتقاد دارند که آبی پوشان فرمانده ای در ترکیب خود ندارند، گفت: مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری بازیکنان بزرگ و باتجربه استقلال هستند. اما من هم به نوعی اعتقاد دارم که استقلال احتیاج به یک بازیگردان دارد. رحمتی کاپیتان تیم است، اما چون دروازه بان است فاصله زیادی با بازیکنان دارد. منتظری هم مصدوم است. بنابراین، استقلال بازیکنی که گرداننده و بزرگ باشد، کم دارد. با توجه به اظهارات بهتاش فریبا به نظر می رسد که مسئولان باشگاه استقلال درنیم فصل به دنبال جذب یک گرداننده باشند تا مسائل فنی این تیم در مرکز زمین از میان برود.

10-390

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2949

به "فریبا: استقلال گرداننده می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: استقلال گرداننده می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید