ام باپه: عصر مسی و رونالدو تمام می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، ستاره جوان پاری سن ژرمن بر این باور است که باید توپ طلا به یکی از بازیکنان فرانسه برسد.

ام باپه: عصر مسی و رونالدو تمام می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از le10 sport، پاری سن ژرمن یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است. کیلیان ام باپه، بازیکن جوان و تاثیرگذار پاری سن ژرمن از شانس بالای تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان می گوید.

او گفت: در گروه سختی قرار گرفته ایم. رقابت با ناپولی و لیورپول که از بهترین ها هستند آسان نیست. خوب است که با چنین تیم های بزرگ بازی می کنیم. هنوز شانس بالای برای صعود داریم. می خواهیم برابر لیورپول بهترین بازی خود را به نمایش گذاریم. اگر یک دل شویم و بازی های همیشگی خود را به نمایش گذاریم قطعا شانس قهرمانی داریم و می توانیم در هر دیداری به پیروزی برسیم.

این بازیکن جوان در ادامه صحبت هایش درباره شانس خود برای رسیدن به توپ طلا، افزود: برای کسب این جایزه هر آن چه را که لازم باشد، انجام داده ام. اگر این جایزه را به دست نیاورم ناراحت نمی شوم. من سال جاری نسبت به سال قبل پیشرفت داشته ام و هدف من همین است.

او به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اشاره نمود و ادامه داد: این دو بازیکن هنوز هم از بهترین ها هستند اما شک نکنید که عصر دو قطبی این مسی و کریستیانو رونالدو به اتمام خواهد رسید. ما در روسیه قهرمان جام جهانی شدیم. تاسف آور خواهد بود اگر بازیکنی از فرانسه توپ طلا را به دست نیاورد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2757

به "ام باپه: عصر مسی و رونالدو تمام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ام باپه: عصر مسی و رونالدو تمام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید