اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان به گرنت فناوری در بودجه 98

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم از اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان به گرنت فناوری در بودجه 98 اطلاع داد.

اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان به گرنت فناوری در بودجه 98

به گزارش خبرنگاران دکتر کشمیری امروز در نشست وزارت علوم با رؤسای پارکهای علم و فناوری و معاونان پژوهش وفناوری دانشگاه ها با بیان اینکه تمام امور مربوط به حوزه فناوری و نوآوری در دفتر برنامه ریزی وزارت علوم دنبال می گردد، اضافه نمود: به طور سنتی فعالیت های این دفتر در پارک های علم و فناوری محدود می شد، ولی در این دوره جدید مدیریتی، به حضور در مراکز دانشگاهی و پژوهشی و همچنین حوزه های نوآوری و فناوری توجه جدی شده است.

وی توسعه منابع مالی را از موضوعات مهم این دفتر دانست و یادآور شد: برای برطرف این چالش 3 اقدام مهم اجرا شده است. کشمیری، ارائه برنامه ها و رویکردهای جدید وزارت علوم به سازمان برنامه و بودجه را از این اقدامات نام برد و اعلام کرد: در این راستا اعطای گرنت فناوری را در نظر گرفته شد.

مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم در خصوص گرنت فناوری، شرح داد: برای این منظور 20 میلیارد و 700 میلیون تومان در بودجه 98 در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار در بودجه معاونت پژوهش وفناوری وزارت علوم دیده شده است، یادآور شد: این میزان گرنت در گذشته 600 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود.

وی ابراز امیدواری کرد با اقدامات موثر دانشگاه ها این میزان گرنت به 60 تا 100 میلیارد تومان افزایش یابد.

کشمیری، افزایش بودجه پارکهای علم و فناوری و تعامل با صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه فناوری و نوآوری را از دیگر اقدامات وزارت علوم در توسعه منابع مالی مطرح کرد.

وی اظهار کرد: برای توسعه تعامل با صندوق نوآوری و شکوفایی کرسی ای در هیات عامل این صندوق از سوی وزارت علوم ایجاد شده است.

کشمیری با اشاره بهافزایش اعتبارات پژوهشی وزارت علوم، از افزایش 70 درصدی بودجه های این حوزه در لایحه بودجه 98 اطلاع داد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3695

به "اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان به گرنت فناوری در بودجه 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان به گرنت فناوری در بودجه 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید