18 دسامبر، تاریخ معرفی پرچمدار جدید لنوو

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت لنوو گفت گوشی پرچمدار جدید خود، Z5s را 18 دسامبر (27 آذر) به صورت رسمی معرفی می نماید.

18 دسامبر، تاریخ معرفی پرچمدار جدید لنوو

به گزارش خبرنگار ، لنوو بالاخره تاریخ معرفی رسمی پرچمدار جدید خود، Z5s را معین کرد. این گوشی هوشمند قرار است 18 دسامبر (27 آذر) در پکن پایتحت چین رونمایی گردد. شرکت لنوو این تاریخ را به صورت رسمی با اشتراک چند پوستر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به صورت رسمی معرفی و تاریخ اعلام شده قبلی یعنی 6 دسامبر را به طور کامل رد کرد.

این پوسترها چیز خاصی از این گوشی افشا نمی نمایند و فقط یک پیش زمینه از لنوو Z5s را به نمایش می گذارند. پوسترهای تبلیغاتی نشان می دهند باید انتظار یک گوشی پرسرعت و با ظاهری شبیه به هوآوی P20 Pro، ماژول دوربین سه گانه را در پنل پشتی این گوشی داشته باشیم.

بر اساس اطلاعات کمی که در فضای مجازی از لنوو Z5s قرار گرفته است، این گوشی با نمایشگر 6.39 اینچی فراوری خواهد شد که به احتمال زیاد دارای یک بریدگی هم خواهد بود و یک باتری به ظرفیت 3210 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. این ها تنها اطلاعاتی هستند که تا به حال تأیید شده اند. اگر هم بخواهیم مشخصات این گوشی را با لنوو Z5 Pro مقایسه کنیم، Z5s می تواند به Snapdragon 710 و یا حتی Snapdragon 845 باشد. شایعات پیش از این خبر از استفاده این گوشی از تراشه پردازش Snapdragon 855 می دادند اما این دستگاه قرار است زودتر از زمانی معرفی گردد که کوآلکام این پردازنده را در اختیار آن ها قرار دهد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3452

به "18 دسامبر، تاریخ معرفی پرچمدار جدید لنوو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 دسامبر، تاریخ معرفی پرچمدار جدید لنوو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید