10 هتل برتر در مالدیو

به گزارش مهسان بلاگ، مالدیو با سواحل شنی سفید , اقیانوس آرام آرام و آب و هوای مطبوع در سراسر سال , مالدیو مناسب‌ترین مقصد برای تعطیلات است . در حالی که انتخاب یک پناه‌گاه سخت است , چون همه آن‌ها عالی هستند و یک کالای لوکس را عرضه می‌کنند , ما 10 نقطه را ارائه می‌کنیم که ممکن است توجه شما را جلب کرده و به تصمیم‌گیری کمک کنند . یا این کار را می‌کند ?

10 هتل برتر در مالدیو

تفریحگاه جزیره Kuramathi
Established که در Rasdhoo Atoll تاسیس شده‌بود , در امتداد مسیر درختان نخل به سمت آب فیروزه‌ای امتداد داشت . مهمان ها می‌توانند تصمیم بگیرند که در باغ , ساحل یا آب‌های آبی بمانند و در ساحل شنی سفید استراحت کنند , از استخرهای بیکران و فضای باز لذت ببرند . فعالیت‌های مختلف آب , excursions به جزایر دیگر و برنامه‌های سرگرم‌کننده شبانه وجود دارد .
چرا به آنجا بروی ?
امکان پیدا کردن یک پیشنهاد دقیقه آخر و یا گرفتن 10 درصد تخفیف برای یک ماه‌عسل در صورت رزرو بلیط 90 روز قبل از رسیدن به آن امکان پذیر است .
تفریحگاه Lankanfushi Gili
پناه‌گاه eco که در جزیره مرجانی خصوصی واقع شده‌است , ویلاهای خصوصی با دسترسی مستقیم به اقیانوس آرام و صاف هند فراهم می‌کند . تخصص resorts توجه به محیط طبیعی است و میهمانان خود را به برقراری مجدد با طبیعت برای آرامش نهایی تشویق می‌کند .
چرا به آنجا بروی ?
هتل 5 ستاره دوست‌دار محیط‌زیست است , ویلاهای خصوصی که در بالای آب قرار دارد را فراهم می‌کند .
8. Dusit ثانی
این تفریحگاه در جزیره Mudhdhoo در Baa Atoll واقع شده‌است و از سبک و فلسفه تایلند الهام‌گرفته شده‌است . ویلاهای خصوصی Luxurious , زمین‌های تنیس , مراکز آب‌گرم و حتی بوتیک‌های دیگر هم در اینجا یافت می‌شوند . این تفریحگاه با زندگی دریایی در مالدیو احاطه شده‌است . بنابراین بهترین مکان برای شیرجه زدن و زیر آبی رفتن است .
چرا به آنجا بروی ?
خدمات عالی , امکانات و محل‌های شیرجه , ویلاهای بزرگ , غذاهای عالی , آب‌گرم مخصوص , آب‌گرم , آب‌گرم کلر . این اقامتگاه دوستانه خانوادگی است .
7. Huvafen Fushi
این تفریحگاه به استخر نمادین آن افتخار می‌کند , که در شب روشن می‌شود و هم اکنون به یک ویژگی امضا تبدیل شده‌است . علاوه بر این , اتاق‌های آب‌گرم مخصوص زیر آب نیز وجود دارند : درمان آرامش‌بخش و متقاعد کننده است و با دنیای زیر دریایی هماهنگ است .
چرا به آنجا بروی ?
استخر و آب‌گرم زیر آب , فعالیت‌های آب , استخرهای خصوصی , 6 خروجی غذا خوری .
6. یک قربانی تنها راه نجات را نجات داد .
یک مکان پنج ستاره از مکان‌های مسحور کننده دیگر برای استخر بی‌نهایت پر زرق و برق خود که به دریا می‌رسند و حتی یک استخر کوچک هم در داخل آن وجود دارد , قرار دارد . ویلاس در ساحل یا بالای تالاب قرار دارد و از اقیانوس آرام هند چشم‌پوشی می‌کند .
چرا به آنجا بروی ?
استخر بی‌نهایت موثر , کمی جلوتر از محل شلوغ , رمانتیک و آرام .
5. W اسپا
این تفریحگاه برای توجه به جزئیات مشهور است . طراحی معاصر آن برای هر کسی جذاب است که از سبک مدرن تقدیر می‌کند . این تفریحگاه در کشتی‌های تفریحی دو کابین و در بالای بهترین صخره‌ها در مالدیو صورت می‌گیرد .
چرا به آنجا بروی ?
تجربه احساسی معاصر , پیست باسن , که بهترین صخره را دارد .
بیشتر بخوانید یا کتاب بخوانید : W , اسپا
جزیره کاکائو
کل مجموعه برای ارائه یک آرامش کامل طراحی شده‌است که با جزئیات غیر ضروری بدون وقفه ایجاد می‌شود . شن سفید , آب‌گرم , ویلاهای راحت , غذای عالی , مکانی دور از تمدن - جزیره کاکائو , یک عقب‌نشینی کامل از تعطیلات است .
چرا به آنجا بروی ?
این تفریحگاه در جزیره‌ای خالی از سکنه که آرام و با طبیعت کامل احاطه شده‌است تاسیس شده‌است . خدمات و امکانات , طبقه جهانی هستند که از the Maldivian انتظار می‌رود .
3. شش حس حس
تنها تفریحگاه در the Atoll , که تنها 150 کیلومتر از خط استوا فاصله دارد , شش حس از نظر محیطی مسئول و معاصر است . ویلاهای rustic و مجلل آن با طبیعت ترکیب می‌شوند و صخره‌های مرجانی را هم تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهند . ویلاس صفحه‌های شیشه‌ای را از طریق جداول , که با اقیانوس ارتباط برقرار می‌کند , دارند .
چرا به آنجا بروی ?
این هتل تفریحی صلح‌آمیز و لوکس است که درمان‌های پزشکی , مرکز غواصی و غذاهای مدیترانه‌ای را در بر می‌گیرد .
2. هتل ( شانگری‌لا ) و اسپا
این اقامتگاه Villingili - جزیره‌ای دورافتاده در مالدیو را اشغال کرده‌است که با پوشش گیاهی انبوه و حتی یک دریاچه پوشیده شده‌است . ( شنگری‌لا ) هم یکی از پیشگامان ویلاهای بزرگ در درختان یا اطراف آن‌ها است , به جای آن که آن‌ها را کوتاه کند . این تفریحگاه به سفر دریایی تفریحی در سراسر خط استوا می‌پردازد .
چرا به آنجا بروی ?
یک اقامتگاه لوکس غیر متعارف , احاطه شده با یک جنگل استوایی , دوردست از نر , دوست خانوادگی , نزدیک به خط استوا , با کارکنان عالی و فرهنگ کاری عالی .
1. تفریحگاه Fushi Soneva
Soneva Fushi که در جزیره Kunfunadhoo واقع شده‌است , از یک اقامتگاه کوچک محلی به سرعت به زنجیره‌ای بین‌المللی هتل‌ها و چشمه‌های آب‌معدنی رفت . این یک هتل مسئولیت‌پذیر محیط‌زیست است که نوآوری‌های مختلفی را برای ارائه یک جوان جوان‌سازی و آرامش اعمال می‌کند .
چرا به آنجا بروی ?
بنیانگذاران اصلی , پیشگامان , که استانداردهای بالایی را برای پیروان خود تعیین کرده‌اند : مهمانان ارتباط خود را با طبیعت برقرار می‌کنند و با بهترین تجارب پر شده‌اند .

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 136

به "10 هتل برتر در مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هتل برتر در مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید