یک نمایش ویژه ماه مبارک رمضان در تالار وحدت

به گزارش مهسان بلاگ، نمایش مردی در آینه به کارگردانی علی سلیمانی و تهیه کنندگی علی رضوانی، اجرای خود را از 25 اردیبهشت در تالار وحدت شروع خواهد نمود.

یک نمایش ویژه ماه مبارک رمضان در تالار وحدت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش مردی در آینه، این نمایش با متنی بازنویسی شده از سوی محسن جسور براساس نمایشنامه توبه نمی کنم نوشته سید جواد هاشمی چند روزی است که به کارگردانی علی سلیمانی تمرینات خود را برای اجرا در تالار وحدت شروع نموده و قرار است از 25 اردیبهشت به مدت 15 شب در تالار وحدت به روی صحنه برود.

اجرای نمایش مردی در آینه با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد رودکی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و سازمان هنری و رسانه ای اوج تا 8 خرداد ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: حارث که سال ها با لجاجت کینه علی (ع) را در دل دارد و در تمام جنگ ها علیه امیرالمؤمنین (ع) جنگیده، هیچگاه دوستدار او نیست ولی در مقابل همه کینه توزی ها و دشمنی ها در جواب مهربانی و شفقت علی (ع) را دیده و همواره چشمانش را بر روی همه این الطاف علی (ع) بسته است. در ادامه اتفاقاتی می افتد که منجر به آن شده حارث در خصوص حضرت علی (ع) به معرفت حقیقی برسد و...

نمایش مردی در آینه کاری از گروه هنری ایلیا به تهیه کنندگی علی رضوانی و مدیر تولیدی حسین فردوس آرانی است که در آن بازیگرانی همچون علی سلیمانی، سیروس همتی، محسن سلیمانی فارسانی، علی یعقوب زاده، حسین میرزاییان، سبا سلیمانی و محمدرضا معجونی به ایفا نقش خواهند پرداخت.

همچنین میلاد محمدزاده؛ طراحی حرکات فرم، سهیلا جوادی؛ طراحی لباس، گریم و صحنه این نمایش را به عهده دارند.

نمایش مردی در آینه از 25 اردیبهشت ساعت 18:30 و به مدت 70 دقیقه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9131

به "یک نمایش ویژه ماه مبارک رمضان در تالار وحدت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نمایش ویژه ماه مبارک رمضان در تالار وحدت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید