گواردیولا: با ارائه بازی باکیفیت تفاوت را رقم زدیم، ممکن است ادرسون دفعه بعد پنالتی زن ما باشد

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی معقتد است تیمش با ارائه یک بازی باکیفیت، تفاوت مقابل لیورپول را رقم زد.

گواردیولا: با ارائه بازی باکیفیت تفاوت را رقم زدیم، ممکن است ادرسون دفعه بعد پنالتی زن ما باشد

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در پی برتری 4 بر یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه لیورپول در هفته بیست وسوم لیگ برتر انگلیس گفت: گوندوگان یک پنالتی از دست داد که به نظر این یک روال عادی مقابل لیورپول شده است، با این حال ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و کاری که می خواستیم را انجام دادیم. در نیمه دوم واکنش ما به گل لیورپول عالی بود و با بازی باکیفیتی که از خود ارائه دادیم، تفاوت را رقم زد.

وی افزود: می دانستیم که باید کاری که در یکی دو ماه اخیر انجام داده ایم را ادامه دهیم و دقیقاً در این بازی همین کار را کردیم. ما سال ها بود که در آنفیلد به پیروزی نرسید بودیم و امیدواریم دفعه بعد در حضور هواداران پیروز به انجام این کار شویم. آنفیلد با حضور هواداران خیلی ترسناک است.

سرمربی منچسترسیتی همچنین درباره پنالتی های که تیمش از دست می دهد، گفت: این مسئله ای است که ما داریم. ما در مقاطع مهم نباید پنالتی ها را از دست بدهیم و فرقی نمی کند که پنالتی زن چه کسی است. دوباره به ادرسون (دروازه بان منچسترسیتی) فکر می کنم، او ممکن است دفعه بعد پنالتی زن ما باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 76634

به "گواردیولا: با ارائه بازی باکیفیت تفاوت را رقم زدیم، ممکن است ادرسون دفعه بعد پنالتی زن ما باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: با ارائه بازی باکیفیت تفاوت را رقم زدیم، ممکن است ادرسون دفعه بعد پنالتی زن ما باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید