گل بچگانه نمی خوردیم به پرسپولیس نمی باختیم، در حمله خجالتی بودیم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ پس از باخت یک بر صفر امشب نفت آبادان مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی گفت: از اینکه بازی را واگذار کردم خشنود نیستم اما تاکتیک خوبی را با توجه به آنالیزمان از پرسپولیس داشتیم.

گل بچگانه نمی خوردیم به پرسپولیس نمی باختیم، در حمله خجالتی بودیم

سرمربی نفت آبادان اضافه نمود: اگر اشتباه بچگانه در گل خوردن صورت نمی گرفت احساس خوبی داشتم که پرسپولیس به ما گل نمی زند. ما در زمانیکه گل دریافت کردیم تغییر سیستم دادیم تا با حملات و افراد بیشتری حمله کنیم.

وی یادآور شد: ترجیح میدهم پنج صفر ببازم و بد باشم نه اینکه خوب باشیم و باز هم ببازیم. از بازیکنانم تشکر می کنم اما باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم. در حمله کردن خجالتی بودیم و جرأت نداشتیم.

اسکوچیچ ادامه داد: ما در دقایق پایانی ریسک کردیم و تعادل بازی را هم به نفع خودمان بر هم زدیم. بازیکنان ما امروز بیشتر از آنکه بخواهند مقابل پرسپولیس بازی نمایند مقابل خودشان بازی کردند. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد و امتیازات خوبی را کسب کرد. از باخت تیمم ناامید شدم.

وی درباره دیدار با قشقایی شیراز در جام حذفی توضیح داد: همواره بازی پیش رو مهم ترین دیدار ما هست و به هر حریفی احترام می گذاریم.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16949

به "گل بچگانه نمی خوردیم به پرسپولیس نمی باختیم، در حمله خجالتی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل بچگانه نمی خوردیم به پرسپولیس نمی باختیم، در حمله خجالتی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید