کمک به همنوعان با مشارکت در طرح نذر خون

به گزارش مهسان بلاگ، در راستای اجرای طرح نذر خون در قالب طرح محبت و مهربانی و کمک به افراد نیازمند جامعه مردم دهستان شهید مردان خون اهدا کردند.

کمک به همنوعان با مشارکت در طرح نذر خون

به گزارش خبرنگار از ،رحیم سنجریب خشدار بمانی سیریک گفت: در راستای اجرای طرح نذر خون در قالب طرح محبت و مهربانی و کمک به افراد نیازمند جامعه مردم دهستان شهید مردان خون اهدا کردند.

رحیم سنجری اضافه نمود: مردم بخش بمانی و بویژه مردم روستای روتان بیش از 34 واحد خون اهدا کردند.

او گفت: مردم دهستان در قالب رزمایش مواسات و همدلی امشب در محل مسجد صاحب الزمان(عج) روستای روتان به منظور مشارکت در یک کار انسان محبت آمیز و خدا پسندانه اهدای خون کردند.

بخشدار بمانی گفت: اهدای خون علاوه بر اینکه یک عمل پسندیده با اجر دنیوی و اخروی محسوب می شود، فواید بی نظیری هم برای سلامتی افراد به همراه دارد.

سنجری اضافه نمود: مهم ترین نکته در انتقال خون اطمینان از سلامت فرد اهدا کننده خون است و از دیگر مزایای سلامتی اهدای خون می توان به جلوگیری از بروز خطر هموکروماتوز،ضد سرطان،سلامت قلب و کبد،کاهش وزن،ساخت گلبول های جدید خونی،معاینه و تست رایگان قبل از اهدای خون،احساس خوب انجام یک عمل انسان محبت آمیز برشمرد.

اهداکنندگان می توانند برای ثبت نام در طرح نوبت دهی اینترنتی نذر اهدای خون به سامانه hormozgan.ibto.ir مراجعه و با تکمیل فرم و دریافت کد رهگیری بدون صف انتظار به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

هرمزگان روزانه به 200 تا 250 کیسه خون نیاز دارد.

ر

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48228

به "کمک به همنوعان با مشارکت در طرح نذر خون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک به همنوعان با مشارکت در طرح نذر خون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید