کلیسای قدیمی مینیاپولیس در آمریکا طعمه حریق شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، در آستانه صدور حکم قاتل جورج فلوید، اعتراضات مردمی نیز تشدید شد و در جریان آن یک کلیسای قدیمی در شمال شرق شهر مینیاپولیس واقع در ایالت مینه سوتا در آمریکا طعمه حریق شد.

کلیسای قدیمی مینیاپولیس در آمریکا طعمه حریق شد

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، تصاویری که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، ماموران آتش نشانی را نشان می دهد که در کوشش برای اطفای حریق هستند.

گزارش ها در این خصوص حاکیست: شعله های گسترده آتش و ستون غلیظی از دود به هوا برخاسته است. بخشی از این کلیسا تا کنون فروریخته است. کوشش ها برای اطفای حریق ادامه دارد.

تا کنون دلیل وقوع آتش سوزی در این ساختمان اعلام نشده است.

با نزدیک شدن زمان برگزاری دادگاه درک شووین مأمور پلیس آمریکا که به قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست این کشور متهم شده، خبرها حاکی از امنیتی شدن جو شهر مینیاپولیس آمریکا یعنی محل برگزاری دادگاه است.

بر اساس این گزارش، گفته می گردد تدابیر امنیتی در این شهر به شدت افزایش یافته و نیروهای پلیس به حال آماده باش کامل در آمده اند.

لازم به ذکر است در صورت محکوم شدن قطعی شووین در دادگاه به ارتکاب قتل، قاضی پرونده می تواند وی را به تحمل 40 سال حبس محکوم کند.

به همین دلیل، جیکوب فری شهردار مینیاپولیس هفته گذشته اعلام نموده بود که حدود 2 هزار عضو گارد ملی به همراه 1100 مأمور پلیس در حالت آماده باش کامل جهت پوشش امنیتی هر گونه شورش احتمالی هستند.

البته افزایش تدابیر امنیتی به شهر مینیاپولیس محدود نشده و استِیسی اسپل سخنگوی پلیس لس آنجلس نیز از افزایش تعداد مأموران پلیس و کوشش برای مهار اعتراضات احتمالی اطلاع داد.

لازم به ذکر است که مرکز ایالت مینه سوتا در آمریکا، غروب یکشنبه 22 فروردین شاهد ناآرامی و درگیری های خشونت آمیز بین پلیس و تظاهرات کنندگانی بود که در اعتراض به کشته شدن یک مرد سیاهپوست دیگر توسط مأموران پلیس به خیابانها آمدند.

این حادثه همزمان با جلسات محاکمه مأموران پلیس متهم به قتل جورج فلوید در تابستان گذشته در شهر مینیاپولیس روی داد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 83684

به "کلیسای قدیمی مینیاپولیس در آمریکا طعمه حریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیسای قدیمی مینیاپولیس در آمریکا طعمه حریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید