کاهش 17 درصدی تردد جاده ای ، بارش برف و باران در محور های 6 استان

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: در 24 ساعت گذشته شاهد کاهش 17 درصدی تردد در جاده های بین شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم.

کاهش 17 درصدی تردد جاده ای ، بارش برف و باران در محور های 6 استان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، به کاهش تردد های جاده ای در سطح کشور اشاره و گفت: در 24 ساعت گذشته شاهد 17 درصد کاهش سفر های بین جاده ای نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به شرایط جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور پرداخت و گفت: در حال حاضر در بیشتر محور های استان خراسان شمالی و همچنین ارتفاعات محور کرج - چالوس برف می بارد.

سرهنگ رحمانی توضیح داد: در محور های جنگل گلستان - چمن بید، سرو ولایت - سبزوار، قزوین - رشت گردنه کوهین، دیلمان، رودسر و اسالم - خلخال نیز بارش برف جریان دارد.

وی به بارش باران در بیشتر محور های استان های خراسان رضوی و گیلان اشاره و اظهار داشت: در محور های بجنورد - آشخانه، بجنورد - اسفراین و اردبیل - سراب گردنه صائین تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با تأکید بر این مطلب که هموطنان باید از سفر های غیرضرور پرهیز نمایند به رانندگانی که قصد تردد به محور های برف گیر و کوهستانی را دارند توصیه کرد: حتماً به تجهیزات زمستانی مجهز بوده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ رحمانی شرایط ترافیک در ورودی کلانشهر پایتخت در آزادراه های قزوین - کرج و کرج - تهران را نیمه سنگین و در مقاطعی سنگین دانست و اظهار داشت: ترافیک در محور های پاکدشت - تهران، شهریار - تهران و جاده مخصوص کرج - تهران نیمه سنگین و پرحجم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 37949

به "کاهش 17 درصدی تردد جاده ای ، بارش برف و باران در محور های 6 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 17 درصدی تردد جاده ای ، بارش برف و باران در محور های 6 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید