کاهش دوره آموزشی در مراکز ناجا از 2 ماه به یک ماه

به گزارش مهسان بلاگ، فرمانده نیروی انتظامی گفت: دوره آموزشی با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا از دو ماه به صورت فشرده به یک ماه کاهش پیدا نموده است.

کاهش دوره آموزشی در مراکز ناجا از 2 ماه به یک ماه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان قم که در مجتمع فرهنگی تربیتی و آموزشی عمار قم برگزار گردید در پاسخ به این سوال که در این شرایط دغدغه و نگرانی از سوی خانواده سربازان در مورد حفظ سلامت فرزندانشان وجود دارد به عنوان فرمانده ناجا که در عملکرد سازمان وظیفه عمومی نظارت مستقیم دارید چه اطمینان خاطری به خانواده ها می دهید که نگران نباشند؟ گفت: جا دارد از زحمات مردم و استاندار قم تشکر کنم که همگی کمک و همکاری کردند تا پلیس در اجرای مأموریت ها پیروز عمل نمایند.

وی توضیح داد: در مراکز آموزشی نیروی انتظامی همه پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می گردد عزیزان طی دوره آموزشی، غربالگری و تست می شوند تا اگر احیاناً مواردی مشکوک باشد قرنطینه و رسیدگی های پزشکی انجام گردد.

فرمانده ناجا عنوان داشت: الحمدلله موارد بهداشتی به خوبی رعایت می گردد و دوره آموزشی با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا از دو ماه به صورت فشرده به یک ماه کاهش پیدا نموده است.

سردار اشتری در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه آمار نزاع خانگی در ایران افزایش داشته گفت: خوشبختانه نه و در مجموع هیچ آمار قابل ملاحظه ای در این خصوص نداشته ایم.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48041

به "کاهش دوره آموزشی در مراکز ناجا از 2 ماه به یک ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دوره آموزشی در مراکز ناجا از 2 ماه به یک ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید