کاظمی: ارزش های انقلاب باید در سازمان دانش آموزی موج بزند

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - به گفته رئیس سازمان دانش آموزی کشور ارزش های انقلاب باید در این سازمان موج بزند و فعالیت های آن به روز گردد.

کاظمی: ارزش های انقلاب باید در سازمان دانش آموزی موج بزند

علیرضا کاظمی در بخش بعدازظهر نشست هم اندیشی تبیین طرح بازمهندسی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان که باحضور مدیران، معاونان و روسای استانی سازمان دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار گردید با اشاره به توسعه فعالیت های سازمان در شرایط کرونا از تمام افرادی که در این سازمان صادقانه کوشش می نمایند تشکر کرد.

وی با اشاره به برکات ماه رجب اضافه نمود: ضروری است در این ماه در کنار بحث های روزانه خود به عقبه زندگی خود برگردیم؛ ماه رجب ماه خودسازی و آماده شدن برای ماه های شعبان و رمضان است.

کاظمی به بیان کارهایی در ماه رجب اشاره نمود که در این ماه برکت دارد و گفت: صلوات بر محمد و آل محمد، استغفار و نماز اول وقت جز این کارهاست که توصیه می گردد در این ماه انجام گردد.

رئیس سازمان دانش آموزی کشور با تاکید براینکه مربیان تربیتی باید به طور ویژه این کارها را انجام دهند ادامه داد: در این ایام باید با تفکر در ابعاد زندگی، بخش هایی از رابطه خود با خدا را تقویت کنیم.

وی اضافه نمود: بزرگترین مشکل سازمان دانش آموزی از منظر من این است که صندلی این سازمان آنگونه که شایسته است دیده نشده لذا تمام هم و غم خود را صرف ارتقای صندلی سازمان کردیم و چند کار را در این راستا انجام دادیم چراکه این سازمان در نزد سیاست گذاران به عنوان یک تشکل قابل قبول شناخته شده نبود.

وی با تاکید براینکه این سازمان بعد از 20 سال از تاسیس خود احتیاج به بازمهندسی داشت اعلام کرد: ما باید همراه با سیاست های کلان نظام و پیشران بیانیه گام دوم انقلاب باشیم، ارزش های انقلاب باید در سازمان موج بزند و در نهایت فعالیت های سازمان به روز گردد.

رئیس سازمان دانش آموزی کشور با اشاره به اینکه مهم ترین مورد در سازمان این است که براساس یک طراحی و معماری برنامه ها را پیش ببریم گفت: از شما انتظار همکاری و اجرای سیاست ها را داریم زیرا در مقابل 40 سال عقبه انقلاب و خون شهدا مسئول هستیم، این سازمان باید رویکرد انقلابی و تربیتی داشته باشد.

کاظمی زیست بوم کرونا را محک بزرگی برای آزمایش توانمندی دستگاه ها در رویارویی با بحران ها دانست و ادامه داد: در این دوره فعالیت های حوزه پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش آموزی با کیفیت توسعه پیدا خواهد نمود. تربیت با فراهم شدن موقعیت تربیتی فراهم می گردد و سازمان می تواند این موقعیت را فراهم کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه نمود: اساسنامه پانا تصویب و ابلاغ شد چراکه رویکردمان در پانا تربیتی است پانا یک تشکل دانش آموزی و رسانه تربیتی است که بالاترین نقش را در بخش تربیت اجتماعی دارد.

وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی در زیست بوم جدید به عنوان یکی از بخش های پیروز آموزش و پرورش است؛ در اجرای بسته تحولی باید عینی و کف مدرسه گزارش دهیم.

رئیس سازمان دانش آموزی کشور بر نقش پذیری به دانش آموزان تاکید و اضافه نمود: تمرکز بر اجرای بسته تحولی باید مورد توجه باشد چیزی که باعث شد سازمان مورد توجه قرار گیرد این بود که از 15 بسته تحولی 2 بسته مربوط به حوزه پرورشی و یک بسته با 3 برنامه متعلق به سازمان است.

کاظمی بیان کرد: امروز، عصر دیجیتال و فناوری است که باید بیشتر به این حوزه نزدیک شویم ضروری است یک بستر فناوری برای ایجاد یک شبکه هوشمند قوی در حوزه اقتصادی، اداری و نیروی انسانی سازمان طراحی گردد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 77243

به "کاظمی: ارزش های انقلاب باید در سازمان دانش آموزی موج بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: ارزش های انقلاب باید در سازمان دانش آموزی موج بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید