چرا می گردد به آینده امیدوار باشیم؟، ایران رتبه اول ظرفیت های استفاده نشده در جهان

به گزارش مهسان بلاگ، در ادامه یک اینفوگرافیک از ظرفیت های موجود در کشور مشاهده می کنید که نشان می دهد چرا باید به آینده امیدوار باشیم و می گوید که ایران رتبه اول ظرفیت های استفاده نشده در جهان است.

چرا می گردد به آینده امیدوار باشیم؟، ایران رتبه اول ظرفیت های استفاده نشده در جهان

به گزارش حوزه جهانی ارتباطات گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام در سال 2015 میان تهران و کشورهای 1+5 منعقد شد که بر اساس آن، ایران متعهد شد در قبال لغو تحریم های هسته ای، اعمال محدودیت هایی بر برنامه هسته ای خود را بپذیرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از بدو ورود به کاخ سفید همواره بر خروج این کشور از برجام تأکید داشت. رئیس جمهور آمریکا چند ماه پیش در اقدامی خصمانه و خلاف قوانین بین المللی در سخنرانی خود در کاخ سفید رسماً خروج آمریکا از این توافقنامه را اعلام نمود و همچنین گفت فرمانی را امضا خواهد نمود که تحریم ها را علیه ایران باز خواهد گرداند.

بر همین اساس دولت آمریکا اعلام نموده که تصمیم دارد از چند وقت دیگر تحریم های زیادی را مجدداً علیه ایران وضع خواهد نمود و با همین اظهارات قصد ناامید کردن مردم ایران را دارند. متأسفانه در این فضا برخی از عناصر داخل کشور هم با ساده لوحی در همین راستا اظهارنظر می نمایند و مدام سعی می نمایند به مردم القا نمایند که هیچ راهی برای مقابله با تحریم های آمریکا وجود ندارد. اما حقیقت درست برعکس است؛ در کشور ما ظرفیت های بسیاری وجود دارد که اگر به درستی از آن ها استفاده گردد، کشور در مقابل دشمنی های آمریکا مقاوم شده و حداقل آسیب را می بیند و جایی برای ناامیدی وجود ندارد.

در ادامه یک اینفوگرافیک از ظرفیت های موجود در کشور مشاهده می کنید که نشان می دهد چرا باید به آینده امیدوار باشیم و می گوید که ایران رتبه اول ظرفیت های استفاده نشده در جهان است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2479

به "چرا می گردد به آینده امیدوار باشیم؟، ایران رتبه اول ظرفیت های استفاده نشده در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا می گردد به آینده امیدوار باشیم؟، ایران رتبه اول ظرفیت های استفاده نشده در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید