پیش ثبت نام الکامپ، بیست و پنجم از دوم اردیبهشت شروع می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- مرحله پیش ثبت نام بزرگترین رویداد فناوری-تجاری کشور (دوره 25) ازساعت 9 صبح دوم اردیبهشت ماه در سامانه iran-elecomp.com شروع خواهد شد و همچون دوره های گذشته اولویت در پیش ثبت نام، در جانمایی و اختصاص غرفه موثر خواهد بود.

پیش ثبت نام الکامپ، بیست و پنجم از دوم اردیبهشت شروع می گردد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران از سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و فراوری و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با آنالیز فرصت های بازار به صندلی سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور کمک رسانند.

دستیابی به اقتصاد دانش بنیان و عمق بخشی به اقتصاد زیست بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه های مختلف الکترونیک، کامپیوتر (سخت افزار و نرم افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخش های مختلف مالی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست.

سازمان نظام صنفی رایانه ای با انتخاب شعار راهبردی #آینده-بهتر امیدوار است تا با برگزاری هرچه باشکوه تر بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 27 تا 30 تیرماه 1398 و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.

علمی **9207** 1055

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8134

به "پیش ثبت نام الکامپ، بیست و پنجم از دوم اردیبهشت شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش ثبت نام الکامپ، بیست و پنجم از دوم اردیبهشت شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید