پیشکسوت فوتبال: معتقدم پرسپولیس نفرین شده است، عدم عملکرد خوب پرسپولیس با بازیکنان جدید

به گزارش مهسان بلاگ، داداش زاده گفت: شاید خیلی ها بگویند تمام این صحبت ها خرافی است اما من معتقدم پرسپولیس نفرین شده است

پیشکسوت فوتبال: معتقدم پرسپولیس نفرین شده است، عدم عملکرد خوب پرسپولیس با بازیکنان جدید

به گزارش ، بهزاد داداش زاده در مورد نتایج پرسپولیس در هفته های اخیر رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: متأسفانه پرسپولیس همچنان با مسائل فنی و روحی دست و پنجه نرم می نماید. باخت این تیم مقابل السد قطر نشان داد که بازیکنان پرسپولیس روحیه خود را از دست داده اند و می خواهند پرسپولیس از لحاظ روحی دچار مشکل شده است. این تیم احتیاجمند ریکاوری است. پرسپولیس همواره در دقایق خاتمهی گلزنی می کرد، اما سال جاری خلاف این رخ داده است.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: تعجب آور است که پرسپولیس با وجود بازیکنان جدیدش که هر کدام به تنهایی خیلی خوب هستند هنوز نتوانسته اند در قالب ترکیب تیمی عملکرد مناسب داشته باشند.

داداش زاده درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس گفت: شاید خستگی بازیکنان روی موقعیت هایی که از دست می دهند تأثیرگذار باشد، اما مشکل اصلی آن ها روحی است. برانکو ایوانکوویچ یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال ایران است و حالا وقتش است بار دیگر هنر خود را در بازیابی روحیه تیمش نشان دهد.

وی اذعان کرد: مورد مهمی که هنوز برای من و بسیاری از طرفداران جای سوال دارد کنار گذاشتن گادوین منشأ از پرسپولیس است. ای کاش ماریو بودیمیر را ابتدای فصل به پرسپولیس می آوردند. او احتیاج به زمان دارد. در صورتیکه منشأ می توانست برای پرسپولیس بهتر از بودیمیر بازی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در اظهاری نظری عجیب در مورد عدم نتیجه گیری این تیم گفت: پرسپولیس گویا نفرین شده است. شاید خیلی ها بگویند زدن این حرف، خرافات است، اما بازی های قبلی پرسپولیس نشان می دهد که این تیم دچار مسائل اساسی شده است.

داداش زاده درباره شانس صعود پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: کار پرسپولیس سخت شد. برانکو باید تیمش را از لحاظ روحی تقویت کند تا آن ها اعتماد به نفس لازم را پیدا نمایند. در غیر اینصورت بعید نیست این تیم در لیگ برتر هم نتیجه لازم را بگیرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: من همواره گفته ام بهتر از برانکو هیچکس نمی تواند پرسپولیس را آنالیز کند. باید کادر فنی آسیب شناسی کند که چرا بعضی بازیکنانش نظیر سروش رفیعی و سیامک نعمتی دچار افت شده اند. شخصاً به خاطر وجود برانکو در این تیم به آینده پرسپولیس امیدوارم و فکر می کنم خیلی زود برد های متوالی اش را تکرار کند.

منبع: مهر

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6910

به "پیشکسوت فوتبال: معتقدم پرسپولیس نفرین شده است، عدم عملکرد خوب پرسپولیس با بازیکنان جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت فوتبال: معتقدم پرسپولیس نفرین شده است، عدم عملکرد خوب پرسپولیس با بازیکنان جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید