پنج برنز ووشو قطعی شد، صعود برق آسای محمدسیفی به نیمه نهایی بازی های آسیایی

به گزارش مهسان بلاگ، در انتها روز سوم بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، پنج سانداکار ایران به نیمه نهایی این رقابت ها راه یافته و مدال برنز خود را قطعی کردند.

پنج برنز ووشو قطعی شد، صعود برق آسای محمدسیفی به نیمه نهایی بازی های آسیایی

به گزارش خبرنگاران، در سرانجام مسابقات روز سوم ووشوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، محسن محمدسیفی سانداکار وزن 70- کیلوگرم ایران که در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف خوتسومبات کالان حریف لائوسی رفت که در همان دقیقه اول با ناک اوت کردن این سانداکار، راهی مرحله نیمه نهایی گردیده و برنز خود را قطعی کرد.

سیفی پیش از این مبارزه، در مرحله یک هشتم امیر اسماعیلوف از قزاقستان را شکست داده بود. به این ترتیب پنج سانداکار ایران مدال های برنز خود را قطعی کردند.

فرود ظفری سانداکار وزن 65- کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هوآنگ وانکائو از ویتنام رفت که توانست در دو راند پیاپی حریف خود را از پیش رو برداشته و راهی مرحله نیمه نهایی گردد. او پیش از این چایدی یودی سانداکار کشور میزبان(اندونزی) را از پیش رو برداشته بود، با این برد در مرحله یک چهارم نهایی، چهارمین مدال برنز سانداکاران ایران را قطعی کرد.

پیش از این عرفان آهنگریان سانداکار وزن 60- کیلوگرم تیم ملی ایران، در مرحله یک چهارم نهایی سونگ هیو جو سانداکاری از کره جنوبی را پیش رو داشت که توانست با حساب 2 بر 1 حریفش را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی گردد تا مدال برنزش را قطعی کند. او پیش از این سانداکارانی از تایلند و یمن را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بود.

خواهران منصوریان(الهه و شهربانو) نیز با صعود به مرحله نیمه نهایی اوزان 52- و 60- کیلوگرم ساندای بانوان، مدال های برنز خود را قطعی نموده اند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 591

به "پنج برنز ووشو قطعی شد، صعود برق آسای محمدسیفی به نیمه نهایی بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج برنز ووشو قطعی شد، صعود برق آسای محمدسیفی به نیمه نهایی بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید