پلیس کنگره آمریکا وارد عمل شد ، تحلیلگر و نویسنده آمریکایی: این شرمساری ملی است، مخالفت پنتاگون با استقرار گارد ملی

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران : منابع خبری از تهدید به بمبگذاری در دو ساختمان کنگره آمریکا و بازرسی این دو مکان از سوی پلیس مستقر در کنگره خبر دادند.

پلیس کنگره آمریکا وارد عمل شد ، تحلیلگر و نویسنده آمریکایی: این شرمساری ملی است، مخالفت پنتاگون با استقرار گارد ملی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، جلسه شمارش آرای الکترال در صحن کنگره آمریکا امروز چهارشنبه به آشوب کشیده شد و طرفداران خشمگین دونالد ترامپ توانستند وارد ساختمان کنگره شوند.

نخستین گزارش ها از برخوردار معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری با نیروهای پلیس در اطراف ساختمان کنگره حکایت داشت و ساعاتی بعد گزارش شد که معترضان توانسته اند با عبور از لایه های امنیتی وارد ساختمان شوند.

پلیس کنگره آمریکا دست به سلاح شد

یک نماینده کنگره آمریکا می گوید نیروهای پلیس کنگره برای محافظت از جان قانونگذاران آمریکا دست به سلاح شده است.

تحلیلگر و نویسنده آمریکایی: این شرمساری ملی است

رابرت ریش با انتشار تصویری از حمله معترضان به ساختمان کنگره آمریکا نوشت:این شرمساری ملی است. دنیا دارد تماشا می کند. ترامپ و کسانی که او را تقویت کرده اند باید پاسخگو شوند.

پنتاگون با استقرار گارد ملی مخالفت کرد

یک رسانه گزارش داده پنتاگون با درخواست مقام های واشنگتن دی سی برای استقرار نیروهای گارد ملی در ساختمان کنگره مخالفت کرده است.

معترضان آمریکایی وارد ساختمان سنا شدند/ تیراندازی به یک نفر

رسانه های آمریکا گزارش داده اند معترضان وارد ساختمان مجلس سنا شده اند. گزارش ها حاکی است به یک نفر تیراندازی شده است.

کشف بسته های مشکوک اطراف ساختمان کنگره

ان بی سی نیوز به نقل از یک منبع گزارش داده گزارش هایی از کشف بسته های مشکوک در اطراف مجموعه ساختمان های کنگره وجود دارد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 74221

به "پلیس کنگره آمریکا وارد عمل شد ، تحلیلگر و نویسنده آمریکایی: این شرمساری ملی است، مخالفت پنتاگون با استقرار گارد ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس کنگره آمریکا وارد عمل شد ، تحلیلگر و نویسنده آمریکایی: این شرمساری ملی است، مخالفت پنتاگون با استقرار گارد ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید