ویلموتس: مردم ایران عاشق تیم ملی شان هستند، ایرانی ها شناخت خوبی از تیم ملی فوتبال بلژیک دارند

به گزارش مهسان بلاگ، دو بازی برابر کامبوج و بحرین در انتظار داریم و تمام تمرکز ما روی این موضوع است که بتوانیم امتیازهای لازم را به دست بیاوریم.

ویلموتس: مردم ایران عاشق تیم ملی شان هستند، ایرانی ها شناخت خوبی از تیم ملی فوتبال بلژیک دارند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صحبت با رسانه کشورش از علاقه وافر مردم ایران به تیم ملی کشورشان سخن گفت.

به گزارش آی اسپورت به نقل از وب سایت DH، مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور در این تیم گفت: فرق زیادی بین کار در فوتبال ایران و بلژیک نیست و این جا سرگرم بازی های انتخابی جام جهانی هستیم. دو بازی برابر کامبوج و بحرین در انتظار داریم و تمام تمرکز ما روی این موضوع است که بتوانیم امتیازهای لازم را به دست بیاوریم.

مردم ایران علاقه زیادی به تیم ملی فوتبال کشورشان دارند و حامی بزرگ این تیم هستند و همه جا از تیم ملی کشورشان حمایت می کنند. امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران به اهدافی که داریم دست یابیم.

ویلموتس در ادامه گفت: مردم ایران شناخت خوبی هم از تیم ملی فوتبال بلژیک دارند و از هازارد و دی بروین صحبت می کنند و فوتبال بلژیک برای ایرانی ها در همین خلاصه می شود. برای مثال آن ها از استاندارد لیژ و اندرلخت شناختی ندارند درست مثل ما که شناخت زیادی از تیم های ایرانی نداریم.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21040

به "ویلموتس: مردم ایران عاشق تیم ملی شان هستند، ایرانی ها شناخت خوبی از تیم ملی فوتبال بلژیک دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس: مردم ایران عاشق تیم ملی شان هستند، ایرانی ها شناخت خوبی از تیم ملی فوتبال بلژیک دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید