وزارت خارجه چین: ویروس، سیاست و ایدئولوژی نمی شناسد، باید با هم همکاری کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی وزارت خارجه چین با انتشار پیامی توئیتری بر لزوم همکاری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید نمود.

وزارت خارجه چین: ویروس، سیاست و ایدئولوژی نمی شناسد، باید با هم همکاری کنیم

به گزارش، هوا چانیینگ سخنگوی وزارت خارجه چین امروز با ارسال پیغامی در صفحه توئیتر خود از سیاسی کردن شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد.

وی در پیغام خود نوشت: در مواجهه با گسترش کووید 19، آیا بعضی هنوز دغدغه این را دارند که طرز فکر و ایدئولوژی خودشان برتر است؟ ویروس، سیاست و ایدئولوژی نمی شناسد. لازم است که ما برای مبارزه با کووید 19، نجات و حفاظت از جان هر تعداد انسان ممکن و دستیابی به توفیق زودهنگام، با یکدیگر همکاری کنیم.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا به 114 هزار و 422 نفر رسیده است. تا به امروز بیش از 4 هزار نفر در کشور های مختلف جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری کووید 19 از دست داده اند و شمار بهبودیافتگان بیش از 64 هزار نفر است.

ویروس کرونا نخستین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین دیده شد و علی رغم تمهیدات دولت این کشور به سرعت در سراسر دنیا گسترش یافت.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39171

به "وزارت خارجه چین: ویروس، سیاست و ایدئولوژی نمی شناسد، باید با هم همکاری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت خارجه چین: ویروس، سیاست و ایدئولوژی نمی شناسد، باید با هم همکاری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید