واکنش رسانه های عربی به شکست پرسپولیس؛ باز هم ترس از آزادی

به گزارش مهسان بلاگ، رسانه های عربی و قطری با وجود پیروزی الدحیل برابر تیم فوتبال پرسپولیس کار این تیم را در استادیوم آزادی سخت توصیف کردند.

واکنش رسانه های عربی به شکست پرسپولیس؛ باز هم ترس از آزادی

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت برابر الدحیل قطر با وجود این که عملکرد خوبی از خود نشان داد اما موفق به گلزنی نشد و در نهایت با یک گل تن به شکست داد.

رسانه های عربی از پیروزی الدحیل را غیر مطمئن دانستند و از کار سخت این تیم در استادیوم آزادی سخن به میان آوردند.

روزنامه الرای قطر با تیتر پیروزی قاره ای جدید؛ پیروزی سخت و دیدار برگشت سخت تر می گردد نوشت: الدحیل ماموریت نخست را با موفقیت پشت سر گذاشت و باید خود را آماده بخش دوم این ماموریت کند. تیم ایرانی با آغاز نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان داد. با این حال الدحیل چهار فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

در ادامه گزارش الرای آمده است: الدحیل با یک گل بسنده کرد تا پیروزی سخت و غیر مطمئن را به دست آورد. با توجه به این که بازی برگشت در استادیوم آزادی برگزار می گردد کار الدحیل سخت است و این تیم باید کوشش غیر عادی و بیشتری از خود نشان دهد.

سایت عربی کوره نیز با تیتر پیروزی سخت و نگران کننده نوشت: الدحیل با وجود این که توانست تیم فوتبال پرسپولیس را شکست دهد اما این پیروزی نگران کننده و غیر مطمئن است و کار تیم قطری در دیدار برگشت سخت تر خواهد شد چرا که بازی در استادیوم پر از تماشاگر برگزار می گردد. پرسپولیس با وجود این که آغاز بدی داشت اما رفته رفته بهتر شد و توانست بازی خوبی را در نیمه دوم به نمایش گذارد. این تیم فرصت هایی را ایجاد کرد اما موفق به گلزنی نشد تا همه چیز به دیدار برگشت کشیده گردد.

روزنامه استاد الدوحه با تیتر نهمین پیروزی پیاپی و بدون توقف نوشت: الدحیل یک دستاورد بزرگ قاره ای به دست آورد و توانست نهمین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد. این تیم پرسپولیس را با یک گل از پیش رو برداشت تا امید زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشد. الدحیل آغاز خوبی در این دیدار داشت و توانست زود به گل برسد اما بعد از گلزنی این تیم افت کرد و نماینده ایران توانست فرصت های خوبی را خلق کند. تیم های قطری عرصه را بر تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تنگ کردند و بعد از پیروزی السد برابر استقلال نوبت به پیروزی الدحیل رسید.

سایت دات امارات هم با تیتر پیروزی نگران کننده و غیر مطمئن نوشت: الدحیل توانست با یک گل پرسپولیس را در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد اما این پیروزی با توجه به این که بازی برگشت در استادیوم آزادی برگزار می گردد نگران کننده و غیر مطمئن است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 818

به "واکنش رسانه های عربی به شکست پرسپولیس؛ باز هم ترس از آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رسانه های عربی به شکست پرسپولیس؛ باز هم ترس از آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید