واژگونی خودرو سواری در شرق تهران 5 کشته داشت

به گزارش مهسان بلاگ، واژگونی خودرو پژو 206، زیر پل شهید بابایی در شرق تهران 5 کشته برجا گذاشت.

واژگونی خودرو سواری در شرق تهران 5 کشته داشت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه در این باره گفت: ساعت 23:07 دیشب این حادثه در عظیمراه شهید یاسینی، زیر پل شهید بابایی به سامانه 125 اطلاع داده شد که بی درنگ ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی اضافه نمود: یک دستگاه خودرو پژو 206 اس دی به هنگام حرکت و بدلایل ناتعیین در حاشیه جاده داخل کانال آبی که خشک بود واژگون شده بود.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت این حادثه این خودرو سواری کاملا در هم تنیده شده بود، اضافه نمود: 5 سرنشین در داخل خودرو محبوس بودند که آتش نشانان عملیات رهاسازی را شروع و 4 مرد و یک خانم را از داخل خودرو خارج کردند.

ملکی با بیان اینکه سرنشینان این خودرو جوان و در سنین 30 تا 40 ساله بودند، گفت: به تشخیص عوامل اورژانس تعیین شد که همه سرنشیان این خودرو بدلیل شدت جراحات وارده جان باختند.

وی درباره علت این حادثه نیز گفت: در آنالیز های اولیه مشحص شد که این خودرو در راستا عظیمراه شهید بابایی تردد می نموده که به دلایل ناتعیینی پس از برخورد با گاردریل های کناری عظیمراه به پایین و حاشیه جاده یاسینی سقوط نموده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت اصلی این حادثه مرگبار را در دست آنالیز کارشناسان پلیس راهور تهران عظیم خاطرنشان کرد.

عظیمراه های شهیدان یاسینی و بابایی در شمال شرق تهران قرار گرفته است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 86261

به "واژگونی خودرو سواری در شرق تهران 5 کشته داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی خودرو سواری در شرق تهران 5 کشته داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید