هفته صاف تا نیمه ابری در انتظار مازندرانی ها

به گزارش مهسان بلاگ، وضعیت جوی استان مازندران بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از روز پنج شنبه 19 روز از دومین ماه سال جاری تا روز سه شنبه 23 اردیبهشت ماه حاکی از هوایی صاف تا نیمه ابری البته همراه با رگبارهای پراکنده به ویژه در ارتفاعات است.

هفته صاف تا نیمه ابری در انتظار مازندرانی ها

بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز پنج شنبه 19 روز از دومین ماه سال جاری تا روز سه شنبه 23 اردیبهشت ماه حاکی از هوایی صاف تا نیمه ابری است.

بر این اساس، هوای امروز پنج شنبه 19 اردیبهشت، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما خواهد بود که در ارتفاعات همراه با وزش باد گرم جنوبی خواهد بود.

البته نقشه های پیش یابی، امکان احتمال رگبار پراکنده و رشد ابر را در ساعات بعدازظهر امروز و اوایل شب در ارتفاعات را محتمل به نظر می رساند.

این گزارش حاکی است وضعیت هوا طی فردا جمعه تا دوشنبه، صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود که در ساعات بعد از ظهر و شب با افزایش ابر و به ویژه در مناطق غربی استان با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعد و برق نیز همراه خواهد بود.

گفتنی است نقشه های پیش یابی هوایی صاف و نیمه ابری را برای سه شنبه هفته آینده، نشان می دهند؛ لذا با این پیش بینی، هوا طی روزهای آینده، صاف تا نیمه ابری همراه با رگبارهای پراکنده در برخی نقاط از استان خواهد بود.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9213

به "هفته صاف تا نیمه ابری در انتظار مازندرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته صاف تا نیمه ابری در انتظار مازندرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید