هایکو ماس: آلمان هوادار حفظ برجام است

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر امور خارجه آلمان در هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل خاطرنشان کرد: برلین هوادار حفظ برجام است.

هایکو ماس: آلمان هوادار حفظ برجام است

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان امروز سه شنبه در هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل خاطرنشان کرد: برلین هوادار حفظ برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در مورد برنامه هسته ای ایران است.

وزیر امور خارجه آلمان در سخنان خود در این باره ادامه داد: لغو برجام ایران را یک گام به ساخت بمب اتمی نزدیک می نماید و به همین دلیل است که ما به عنوان مشارکت کنندگان در برجام همچنان بر حفظ آن پافشاری می کنیم؛ از سوی دیگر همچنین از ایران می خواهیم که توافقنامه مذکور را کاملاً رعایت کند.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 8 ماه مارس سال 2018 میلادی (18 اردیبهشت سال 97) به بهانه های واهی و به صورت یکجانبه از این توافق خارج شد و تهدید کرد که تحریم های واشنگتن علیه تهران که بر اساس توافق مذکور در زمان دولت قبلی این کشور تعلیق شده بود را بازمی گرداند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 62641

به "هایکو ماس: آلمان هوادار حفظ برجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایکو ماس: آلمان هوادار حفظ برجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید