نکیسا: باید در حوزه آموزش اثربخشی بیشتری داشته باشیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست دپارتمان آموزش در نظر دارد تا با برگزاری دوره های آموزشی و تشکیل کارگروه های گوناگون در حوزه آموزش، اثر بخشی بیشتری در این امر داشته باشد.

نکیسا: باید در حوزه آموزش اثربخشی بیشتری داشته باشیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نیما نکیسا سرپرست دپارتمان آموزش درباره برنامه های خود گفت: روزهای حساس و مهمی را می گذرانیم. بنده و همکارانم در دپارتمان آموزش در نظر داریم تا با به روزرسانی محتوای درسی کلاس های مربیگری در حوزه آقایان و بانوان و تقویت بحث آموزش در بخش بانوان، کارگروه هایی متشکل از مدرسین حاذق و علاقه مند تحت عنوان شورای مدرسین و ناظران تشکیل بدهیم. همچنین نگاهی به برگزاری دوره های دانش افزایی مدرسان و مربیان داشته باشیم و در راستای توسعه و رشد روز افزون در این زمینه گام برداریم.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا در حوزه تعلیم و تربیت مدرسان بدنسازی و دروازه بانی (آقایان و بانوان) اثربخشی بیشتری داشته باشیم. یکی دیگر از برنامه ها در راستای توسعه بحث آموزش، راه اندازی سامانه آموزش فدراسیون فوتبال به جهت مکانیزه شدن مکانیسم ثبت نام ها و رجیستر مربیان و کلاس ها و همچنین ارسال بولتن ها و مقالات و لوح فشرده یاری آموزشی برای کمیته ها و دپارتمان های آموزش هیئت های استان هاست که در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست دپارتمان آموزش در خاتمه گفت: در سرانجام جا دارد از زحمات رؤسای کمیته آموزش در ادوار گذشته تشکر و قدردانی کنم و ان شاءالله توفیق خدمت به جامعه فوتبال را داشته باشم.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 87120

به "نکیسا: باید در حوزه آموزش اثربخشی بیشتری داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکیسا: باید در حوزه آموزش اثربخشی بیشتری داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید