نوشیدنی های شیرین به رشد تومورهای سرطانی یاری می نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد، تومورهای سرطانی موجود در روده از نوشیدنی های حاوی شکر تغذیه می نمایند.

نوشیدنی های شیرین به رشد تومورهای سرطانی یاری می نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد، تومورهای سرطانی موجود در روده از نوشیدنی های حاوی شکر تغذیه می نمایند و هر روز بزرگ تر می شوند.

نتایج یک آزمایش روی موش ها نشان داد، مصرف حداقل میزان شکر هم می تواند به سرعت رشد سلول های سرطانی یاری کند و منجر به وخیم شدن حال بیمار مبتلا گردد.

این مطالعه تأکید می نماید، تغذیه سالم می تواند به افراد برای حفظ سلامتی و دور ماندن از خطر بیماری های مختلف یاری کند.

لوئیس کانتی، محقق ارشد این پژوهش از دانشگاه نیویورک می گوید: نوشیدنی های شیرین 90 درصد آب گازدار دارند و هیچ ماده مغذی و ارزش غذایی برای بدن فراهم نمی نمایند.

به گفته کارشناسان علمی، افرادی که از نوشیدنی های شیرین استفاده می نمایند، علاوه بر اضافه وزن در معرض افزایش فشار خون، دیر تر هضم شدن غذا، پوسیدگی دندان و پوکی استخوان هستند.

این آنالیز همچنین نشان داد، میان مصرف نوشیدنی های شیرین و افزایش نرخ ابتلا به سرطان روده میان جوانان آمریکایی ارتباط مستقیم وجود دارد.

انتهای پیغام/

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7328

به "نوشیدنی های شیرین به رشد تومورهای سرطانی یاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشیدنی های شیرین به رشد تومورهای سرطانی یاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید