نمایشگاه کتاب توسعه اطلاعات برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه موضوعی کتاب روز جهانی توسعه اطلاعات همزمان با فرا رسیدن این روز در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برگزار می گردد.

نمایشگاه کتاب توسعه اطلاعات برگزار می گردد

وقوع انقلاب اطلاعات و ارتباطات در دهه های اخیر باعث شده عصر حاضر نیز به نام عصر اطلاعات و ارتباطات نامیده گردد. اطلاعات خواه به شکل پرونده موجود در یک پایگاه و یا کتاب و اسناد در یک کتابخانه و یا به صورت اعداد در حافظه رایانه می تواند یک مفهوم را منتقل کند و آن آگاهی دادن به کاربران در زمینه های مورد نظرشان است. در عصر نوین سازمان ها در ابعاد و جنبه های مختلف به طور چشمگیر بر فراوری و توسعه اطلاعات تاکید دارند.

اطلاعات، قدرت بوده و هر کسی از آن برخوردار گردد، صاحب قدرت است. شرایط متغیر محیطی احتیاج به اطلاعات را بیش از پیش نشان می دهد و این امر ضرورت جمع آوری، ثبت، پردازش و نیز توزیع اطلاعات را در سطوح مختلف سازمان دوچندان می نماید. اطلاعات مفهومی نسبی است و ویژگی های خاصی را به خود اختصاص می دهد. این ویژگی ها بستگی به سطح سازمانی متفاوت هستند.

در سال 1972، مجمع عمومی سازمان ملل تصمیم گرفت تا 24 اکتبر را همزمان با روز ملل متحد به عنوان روز جهانی توسعه اطلاعات معرفی کند.

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد همزمان با این مناسبت، و در راستای برگزاری نمایشگاه های موضوعی کتاب، منابع موجود خود را در روزهای دوم و سوم آبان در ساعات کاری این کتابخانه واقع در خیابان دکتر شریعتی در قالب یک نمایشگاه کتاب، به نمایش می گذارد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2226

به "نمایشگاه کتاب توسعه اطلاعات برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب توسعه اطلاعات برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید