نصب پلاک افتخار بر سردر منزل دو المپین وزنه برداری و کشتی

به گزارش مهسان بلاگ، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش کشورمان، عصر روز گذشته پلاک افتخار دو المپین، قهرمان و پیشکسوت کشتی دنیا و المپیک، بر سردر منزلشان نصب شد.

نصب پلاک افتخار بر سردر منزل دو المپین وزنه برداری و کشتی

به گزارش خبرنگاران، بنا بر دستور رئیس کمیته ملی المپیک و برای ارج نهادن به مقام شامخ المپین ها و افتخار آفرینان ورزش ایران ، پلاک افتخار محمد نصیری سرشت، المپین، قهرمان و پیشکسوت وزنه برداری دنیا و المپیک و همچنین سید علی اکبر حیدری، المپین، قهرمان و پیشکسوت کشتی کشورمان روز گذشته با حضور حسن رنگرز مشاور رئیس کمیته و رئیس موزه ملی ورزش و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک بر سردر منزلشان در تهران نصب شد.

لازم به ذکر است سید علی اکبرحیدری المپین و پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان دارنده نشان برتر بازی های المپیک 1964 و نشان نقره بازی های آسیایی 1966است.

همچنین محمد نصیری سرشت، المپین و پیشکسوت وزنه برداری کشورمان نیز دارنده یک نشان طلا ، نقره و برنز بازیهای المپیک و 5 نشان طلا ، یک نقره و دو برنز در مسابقات دنیای و سه نشان طلا و یک نقره بازی های آسیایی است.

پیش از این نیز نمایندگان کمیته ملی المپیک با حضور در شهرستان های مختلف با اهدا لوح تقدیر، پلاک افتخار بعضی دیگر از قهرمانان و المپین های ورزش کشور را نصب نموده بودند.

با برنامه ریزی و رایزنی انجام شده توسط کمیته ملی المپیک مقرر است تا در سال آینده در نزدیکترین بوستان و پارک به منازل قهرمانان المپیک، سردیس این عزیزان ساخته و نصب شود.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27926

به "نصب پلاک افتخار بر سردر منزل دو المپین وزنه برداری و کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب پلاک افتخار بر سردر منزل دو المپین وزنه برداری و کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید