نتیجه بازی عادلانه نبود، بازیکنانم تسلیم نشدند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، افشین قطبی شامگاه شنبه پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: باید بگویم که امروز بازی بسیار عجیب و غریبی داشتیم و به نظرم کیفیت زمین اصفهان نسبت به هشت سال پیش که در این شهر بودم، بسیار بهتر شده است. باید به ذوب آهن برای بازی خوب امروز این تیم تبریک بگویم و پیروزی نیز از آن این تیم شد.

نتیجه بازی عادلانه نبود، بازیکنانم تسلیم نشدند

وی با بیان اینکه در بازی امروز باید دو پنالتی برای ما گرفته می شد، توضیح داد: اعتقادم این است که بازی می توانست متفاوت باشد و شرایط بهتر باشد زیرا در اجرا شده شدن دو پنالتی، آنها در روند بازی تأثیرگذارتر بودند. تیم حریف با کمترین موقعیت توانست سه گل به ثمر برساند و از سوی دیگر ذوب آهن خیلی سخت گل می خورد.

شرایط آب و هوایی بر نتیجه بازی امروز بی تأثیر نبود

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه نتیجه بازی امروز عادلانه نبود، بیان داشت: باید از این تجربیات درس بگیریم و بتوانیم شرایط را بهتر کنیم؛ البته باید بگویم شرایط آب و هوایی بر نتیجه بازی امروز، بی تأثیر نبود زیرا ارتفاع اصفهان با شهرهای دیگر متفاوت است.

وی اضافه نمود: بازیکنان من امروز کوشش بسیاری کردند و در طول 94 دقیقه بازی، خوب ظاهر شدند و تسلیم نشدند و باید از آنها و مردم خوب خوزستان تشکر کنم.

اعتقاد ندارم داور نتیجه بازی را تغییر داد

قطبی درباره شرایط داوری بازی با بیان اینکه اعتقاد ندارم داور نتیجه بازی را تغییر داد، توضیح داد: نمی دانم چرا این داوران برای بازی های فولاد گذاشته می شوند زیرا امروز نخستین قضاوت داور امروز بود و این موضوع عادلانه نیست که قضاوت ها اینگونه باشد.

وی درباره شرایط تیم های اصفهانی توضیح داد: به نظرم تیم های اصفهانی بسیار پرمهره و خوب ظاهر می شوند و با توجه به شرایط مدیریتی، وضعیت اقتصادی و بازیکنان خوب خود، همواره خوب ظاهر می شوند و در آسیا نیز خوب می درخشند.

از صمیم قلب دوست دارم که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر گردد

سرمربی فولاد خوزستان درباره قهرمان لیگ برتر اضافه نمود: از صمیم قلب دوست دارم که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر گردد ولی همانگونه که در اروپا قهرمان تغییر کرد، در ایران نیز فوتبال قابل پیش بینی نیست.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9290

به "نتیجه بازی عادلانه نبود، بازیکنانم تسلیم نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه بازی عادلانه نبود، بازیکنانم تسلیم نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید