نائب رئیس فدراسیون کشتی: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کردند

به گزارش مهسان بلاگ، نائب رییس فدراسیون کشتی گفت: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کردند.

نائب رئیس فدراسیون کشتی: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کردند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، حمید بنی تمیم، نائب رییس فدراسیون کشتی درباره عملکرد کشتی گیران، اظهار کرد: عملکرد ملی پوشان در مجموع خیلی خوب بود. کشتی تعداد مدال قابل توجهی به دست آورد. امیدوارم در ادامه هم باقی رشته ها بتوانند دل مردم را شاد نمایند. پیش بینی ما در کشتی آزاد و فرنگی تقریبا همین بود که شکر خدا بچه ها عملکرد بهتری داشتند. خوشحالم که پنج مدال طلا و سه برنز کشتی دل مردم را شاد کرد و بچه ها توانستند نتیجه زحماتشان را ببینند.

نائب رییس فدراسیون در رابطه با ناداوری های فاحش در برخی از کشتی های نماینده های ایران، بیان کرد: تا زمانی که سیستم داوری به این صورت است و داوران می توانند به راحتی در مسابقه تاثیرگذار باشند این شرایط وجود دارد. متاسفانه برخی ها برای منافع خود و کشورشان کوشش می نمایند برای همین شاهد ناداوری هستیم. چیزی که خیلی اهمیت دارد این است که ملی پوشان ما تمام کوشششان را کردند و به نظرم نتیجه قابل تحسینی هم کسب کردند.

بنی تمیم در پاسخ به این سوال که جوایز پای سکوی کشتی گیران پرداخت گردیده است یا خیر؟ گفت : مسئولان کمیته ملی المپیک جوایز کشتی گیران آزاد را با اتمام مسابقات پرداخت کردند و جوایز کشتی گیران فرنگی هم قبل از بازگشت آنها پرداخت خواهد شد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 621

به "نائب رئیس فدراسیون کشتی: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نائب رئیس فدراسیون کشتی: خوشحالم که کشتی گیران دل مردم را شاد کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید