مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنگ جهانی هوش مصنوعی تا افزونه جدید موزیلا فایرفاکس

به گزارش مهسان بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنگ جهانی هوش مصنوعی تا افزونه جدید موزیلا فایرفاکس

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مسابقه تسلیحاتی هوش مصنوعی روز به روز پیچیده تر می گردد. تا جایی که دیگر نمی توان به راحتی تشخیص داد ایالات متحده چین را در گرد و غبارهای پشت سر خود رها می نماید یا چینی ها هستند که آمریکایی ها را نقره داغ می نمایند. بر همین اساس است که نشریه فارین پالیسی در مقاله ای به قلم مت چیس به آنالیز این موضوع پرداخته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

افزونه جدید موزیلا فایرفاکس به کاربران اجازه می دهد نه تنها در انتخاب رمزهای عبور قوی تر عمل نمایند، بلکه می تواند نشان دهد سیستم ما در معرض خطر هک شدگی قرار گرفته است یا خیر.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر از کاربران یا علاقه مندان به گروه خودروسازی پژو باشید، قطعا با مدل 504 این گروه خودروسازی آشنایی دارید. مدلی قدیمی که به نظر می رسد باز هم در تیررس نگاه طراحان این گروه خودروسازی قرار گرفته و آنان قصد دارند این خودرو را بازسازی نمایند. بر همین اساس یک طرح مفهومی از خودرویی جدید موسوم به ای-لجند (e-Legend) معرف نموده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت های مایکروسافت و شل برای توسعه هوش مصنوعی در میادین نفتی کوشش خواهند کرد. بخش عمده این کوشش ها بر افزیش امنیت متمرکز است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مینی آسانسورهای فضای ژاپن به فضا ارسال خواهند شد. این موضوعی است که از سوی پژوهشگران ژاپنی مطرح گردیده و احتمالا به سرعت به ایده ای رقابتی در سراسر دنیا تبدیل می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تسلا در سال 2016 یک طرح ویژه را به کاربران معرفی کرد. طرحی که بر اساس آن سقف هایی خورشیدی برای اهالی کالیفرنیا نصب می شد، اما با گذشت دو سال از این وعده هنوز خبری از سقف های مذکور نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1723

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنگ جهانی هوش مصنوعی تا افزونه جدید موزیلا فایرفاکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنگ جهانی هوش مصنوعی تا افزونه جدید موزیلا فایرفاکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید