مهاجری: مقابل فولاد مسائل روحی و روانی حرف اول را می زند، وقتی بنا باشد برنده شوید باید گل نخورید

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: در بازی مقابل فولاد مسائل روحی و روانی حرف اول را می زند، بچه های ما به لزوم کسب 3 امتیاز این بازی واقف هستند.

مهاجری: مقابل فولاد مسائل روحی و روانی حرف اول را می زند، وقتی بنا باشد برنده شوید باید گل نخورید

به گزارش خبرنگاران از تبریز، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: سال جدید را کمی باید با ترس و لرز تبریک گفت. متاسفانه اتفاقات بدی برای مردم خوب کشورمان در شمال و جنوب غرب کشور رخ داد و مردم آذربایجان خیلی خوب در این اتفاق ورود پیدا کردند. افتخار می کنم که در این فضا کار می کنم که انسانیت حرف اول را می زند و این موضوع ارزشمند است. در این چند روز خیلی در این مورد صحبت شد و ما هم دوست داشتیم کنار هموطنان آسیب دیده مان باشیم اما مسئولیت مانع از این کار شد. ولی این مانع از این نمی گردد که فعالیت مان را کم کنیم و همدردی نکنیم. انشالله باشگاه ماشین سازی هم بتواند روزهای آینده مبلغی را جمع کند تا به هموطنان آسیب دیده تقدیم کنیم. باران که می توانست نعمت الهی باشد باعث شد که هموطنان مان روزهای سختی پشت سر بگذارند. مردم آذربایجان خیلی خوب به مردم ترکمن صحرا یاری کردند. من نماینده آنها در این استان هستم و می توانم بگویم که مردم آذربایجان به خوبی کنار آنها هستند تا این روزهای سخت را پشت سر بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای بازی با فولادی که تراکتورسازی را در تبریز شکست داده، خواهند داشت؟ گفت: ما متاسفانه مسیح زادهدی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. او پس از مصدومیتی که داشت، شرایط بازی کردن پیدا نموده بود، که با دریافت کارت زرد چهارم محروم شد. مصدوم خاصی نداریم. ما یک بازی حساس میان جدولی با فولاد داریم. بازیکنان ما می دانند که برد در مقابل فولاد ما را به هدف مان که حضور در جمع 6 تیم بالای جدول است، می رساند. در این فصل چند بار لغزش داشته ایم ولی توانستیم خودمان را برگردانیم. بعد از آن هجمه خوشبختانه توانستیم در خاتمه سال یک برد کسب کنیم که همبستگی بازیکنان مان را نشان می دهد. در بازی فردا مسائل روحی و روانی حرف اول را می زند. بچه های ما به لزوم کسب 3 امتیاز این بازی واقف هستند. فولاد هم از لحاظ ساختار و کادرفنی و بازیکن نشان داده که تیم خوبی است. بچه های ما هم نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و امیدوارم 3 امتیاز شیرین این بازی را کسب کنیم. از حضور طرفداران هم همواره خشنود شدیم خیلی وقت ها توانستیم با پیروزی پاسخ آنها را بدهیم ولی برخی مواقع هم با نتایج بد شرمسار شان شدیم. تراکتورسازی راه خودش را پیدا نموده اما ماشین سازی راه زیادی دارد تا بتواند پیروز گردد. امیدوارم طرفداران یاری نمایند تا بتوانیم فردا پیروز شویم.

مهاجری درباره این موضوع که ماشین سازی مقابل فولاد خوزستان ابتدا برای گل نخوردن بازی می نماید یا گل زدن، بیان کرد: وقتی بنا باشد در فوتبال برنده شوید باید گل نخورید. اگر ما توانستیم پارس جنوبی را شکست دهیم به این دلیل بود که در ابتدا گل نخوردیم، نه اینکه دفاع کنیم بلکه سیستم بازی ما این طور است. ما باید بازی را مدیریت کنیم. در همان بازی هایی هم که گل نزدیم موقعیت های زیادی داشته ایم. فرصت برای گلزنی همواره پیش می آید اما مهم این است که گل نخوریم. ولی منظور من این نیست که فوتبال دفاعی بازی کنیم. ما کوشش می کنیم موقعیت هایی که به دست می آوریم گل کنیم. رضا خالقی فر مصدوم است و او را در اختیار نداریم ولی انرژی او همراه ما هست. در مقابل تیم ها همواره هدف ما برد است ولی در هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد. ما نمی توانیم با استراتژی بازی که با تیم های بالای جدولی مثل پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی بازی می کنیم با تیم های دیگر هم بازی کنیم ولی اینکه چه نتیجه ای می گیریم بستگی به عملکردمان دارد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره این موضوع که تیمش در بازی های خارج از خانه بهتر از بازی های خانگی نتیجه می گیرد، آیا از سوی تماشاگران تبریزی فشاری وجود دارد؟ توضیح داد: نه چنین چیزی وجود ندارد و فشاری در تبریز به تیم من وارد نمی گردد، فکر می کنم تمرکز در این مورد دخیل است. وقتی در بازی های خارج از خانه هستیم تمرکزمان در سیستم های دفاعی بهتر می گردد ولی در خانه احتیاج داریم که بیشتر حمله کنیم به همین دلیل شرایط مان به هم می خوردم. در خانه اگر دقت کنیم ما در تک موقعیت های حریفان گل خوردیم. در بازی های خانگی مان کمتر تیمی بوده که ما را تحت فشار قرار دهد. ما روی این موضوع هم کار کردیم که امیدوارم در بازی فردا ثمره آن را ببینیم.

وی درباره این موضوع که چند امتیاز برای قرار دریافت بین 6 تیم بالای جدول احتیاج است، گفت: ما با تیم های میانه جدول در تبریز بازی داریم، اگر بتوانیم در این بازی ها امتیازات لازم را کسب کنیم. این شانس را داریم که به رده ششم برسیم. البته همانطور که گفتم اگر بازی به بازی جلو برویم بهتر است، تمرکز ما روی بازی فردا است ولی شانس رسیدن به رتبه ششم جدول داریم و برد در بازی فردا به ما یاری می نماید که رتبه مان را در جدول بهبود ببخشیم.

مهاجری در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای بهبود سیستم تهاجمی تیم دارد؟ بیان کرد: همانطور که گفتید ما در هر بازی 3-4 موقعیت گل داشتیم و صاحب موقعیت می شویم. چیزی که لازمه گلزنی است تمرکز بازیکنان است. رضا خالقی فر امتحانش را در فوتبال ما پس داده اما فشارهایی که وجود دارد باعث می گردد تمرکزش را از دست بدهد. ما بازیکنان جدیدی جذب کردیم اما اینکه این بازیکن با تیم هماهنگ شوند کمی زمان بر است. ما پتانیسل قهرمانی را نداریم اما با توجه به شرایط مان کوشش می کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. اگر بازیکنان ما در ضربات آخر کمی تمرکز بیشتری داشته باشند می توانیم بیشتر به گل برسیم و بازیکنان ما این پتانسیل را دارند. ولی در امر گلزنی تنها بحث کادرفنی نیست بلکه بازیکنان هم دخیل هستند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره این موضوع که اسماعیل فرهادی در این فصل کمتر بازی نموده است، اعلام کرد: اسماعیل فرهادی چه از نظر اخلاقی و فنی احتیاج به تعریف ندارد او امتحانش را پس داده است اما متاسفانه او در این فصل آسیب دیدگی های زیادی داشته که آخرینش مربوط به شکستگی انگشتش است که در هفته پیش توانست گچ دستش را باز کند و قبل از آن هم از ناحیه کشاله و همسترینگ مشکل داشت و این مشلک باعث شد که کمتر بازی کند. البته این اتفاقات در روزهای رخ داد که ما به او احتیاج داشتیم ولی نتوانستیم به دلیل مصدومیت از او استفاده کنیم. ما محسن یوسفی هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ولی به ترکیب ما اضافه شدند. فرشاد سالاروند و محمد خرم حسینی هم مصدوم بودند که به ترکیب برگشتند. اینکه فرهادی چه زمانی می تواند به ترکیب برگردد مربوط به خود بازیکن است که چه زمانی می تواند شرایط لازم را پیدا کند.

وی در خصوص بازی کردن جایکوتونگو بازیکن اسکاتلندی گفت: ما باید با توجه به شرایط بازی فردا ببینیم که می توانیم از این بازیکن استفاده کنیم یا نه. این بازیکن جوان است و پتانسیل خوبی دارد و در آینده می تواند خوب باشد. این بازیکن هم سرعت، قدرت و فیزیک مناسبی دارد. اگر بتوانیم هماهنگی بیشتری داشته باشیم قطعا روزهای بهتری در پیش دارد و در آینده حرف های بیشتری از او خواهیم شنید. در خصوص دیر برگشتن او از مرخصی هم مشکل از طرف ما بود، به باشگاه هم گفتیم اگر نمی تواند شرایطی مهیا کند که او سر وقت برگردد اصلا به مرخصی نرود. این بازیکن اصرار داشت که زودتر به تیم برگردد و یاری کند. این بازیکن بزرگ شده اسکاتلند است ولی دورگه است و اصالتا آفریقایی است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7449

به "مهاجری: مقابل فولاد مسائل روحی و روانی حرف اول را می زند، وقتی بنا باشد برنده شوید باید گل نخورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: مقابل فولاد مسائل روحی و روانی حرف اول را می زند، وقتی بنا باشد برنده شوید باید گل نخورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید