معرفی هتل د سوندر دهلی ، 2 ستاره

به گزارش مهسان بلاگ، هتل د سوندر دهلی | Hotel The Sunder

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران می خواهیم به شما یکی از ارزان ترین هتل های دهلی و البته مناسب ترین هتل ها برای اقامت در هند را معرفی کنیم. اگر به دنبال هتلی هستید که هزینه های اقامت خود را پایین بیاورید و بیشتر تمایل به سفارش غذا در بیرون از هتل دارید، هتل د سوندر دهلی Hotel The Sunder بهترین گزینه برای رزرو هتل است. برای امکانات تفریحی باید به سراغ جاذبه های اطراف هتل بروید اما همین گزینه باعث شده تا قیمت های اتاق ها کمتر شده و بیشتر مسافران بتوانند بر روی تماشا و بازدید از جاذبه های هند در دهلی تمرکز نمایند. اگر به دنبال ارزان ترین هتل های دهلی هستید، هتل 2 ستاره د سوندر دهلی را به شما پیشنهاد می دهیم. در ادامه می توانید خصوصیات، امکانات و شرایط هتل د سوندر دهلی را به همراه خدمات رفاهی، امکانات تفریحی، امکانات درون اتاق ها و دسترسی به جاذبه های گردشگری دهلی نو و موقعیت هتل د سوندر دهلی را بخوانید.

معرفی هتل د سوندر دهلی ، 2 ستاره

خدمات رفاهی هتل د سوندر دهلی

در فضای عمومی هتل به روزنامه های اصلی دهلی نو و دنیا دسترسی خواهید داشت و می توانید اخبار جدید را هنگامی که در حال خوردن قهوه و نوشیدنی هستید، بخوانید. اگر به دنبال تورهای هند هستید، می توانید از میز پذیرش هتل، یاری بخواهید. این هتل ترانسفر فرودگاهی داشته و پارکینگ به همراه خدمات حمل و نقلی مانند تاکسی با پرداخت هزینه آن در دسترس است.

به میهمانان بزرگتر از 12 سال، بزرگسال گفته می گردد. یادتان باشد که تخت های اضافه به نوع اتاقی که انتخاب می کنید، بستگی دارند. لطفا قوانین مربوط به اتاق مورد نظرتان را جداگانه کنترل کنید.

کارکنان هتل به 2 زبان هندی و انگلیسی با مهمانان صحبت می نمایند. ورود به هتل د سوندر دهلی، از ساعت 2 بعد از ظهر آغاز می گردد. برای تخلیه اتاق، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. کمترین سن ورود افراد برای چک-این، 18 ساله است. بسته به اتاقی که در هتل د سوندر دهلی انتخاب می کنید، شرایط ویژه ای برای نوزادان در نظر گرفته شده است. برخی از اتاق ها امکانات افزودن تخت نوزاد را دارند.

اطلاعات مفید درباره هتل

بچه ها بین 2 تا 7 سال اگر از تخت های موجود استفاده نمایند، اقامتشان رایگان خواهد بود. ورود حیوانات به این هتل ممنوع بوده و استندی برای روزنامه و مجله در لابی هتل قرار گرفته است. اگر به دنبال محلی برای اقامت با دسترسی عالی به جاذبه های دهلی هستید، هتل د سوندر دهلی مناسب است.

چرا که تنها 5 دقیقه تا ایستگاه دهلی نو فاصله دارد. تمام اتاق ها و فضاهای عمومی، تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان خواهند داشت. برای تمام امکانات اتوی لباس ها، واکس کفش، انداختن خط اتو روی شلوارها و از این قبیل خدمات باید هزینه های آن را پرداخت کنید.

امکانات اتاق های هتل د سوندر دهلی

باید گفت که تمام فضاهای درون اتاق، مناسب و تر و تمیز است. همچنین بهترین امکانات را در هر یک از 22 اتاق پیدا خواهید نمود. درون اتاق ها برایتان روزنامه رایگان می آورند. می توانید سفارش قوری چای و نوشیدنی گرم بدهید. درون حمام ها تمام وسایل بهداشتی و حتی حوله مورد احتیاج شما مهمانان قرار داده شده است. یخچالی کوچک، بطری های آب معدنی، تلویزیونی با تمام شبکه های دنیای نصب شده بر روی دیوار، ملافه های تمیز و بسیاری دیگر در اختیارتان قرار گرفته است. تهویه درون اتاق مانند پنکه فضای مطبوعی را به وجود آورده است.

اینترنت رایگان وای فای در اتاق ها دارید. هر یک از اتاق ها، امکانات بیشتری از جمله امکان درخواست تخت مجزا، نظافت روزانه و امکان دسترسی به ویلچر برای افراد احتیاجمند را خواهند داشت. شبانه روزی می توانید برای اسنک و نوشیدنی درخواست دهید. در هیچ یک از اتاق ها، نمی توانید دخانیات استعمال کنید. تخت ها مرتب و تمیز هستند. ملافه ها، تمیز بوده و اگر سشوار می خواهید می بایست به میز پذیرش هتل درخواست دهید.

رستوران های اطراف هتل:

خوشبختانه نه تنها رستوران های شلوغ و پر هوادار در اطراف هتل د سوندر دهلی پیدا می کنید؛ بلکه بهترین غذاهای خیابانی هند را به راحتی پیدا خواهید نمود.

مجموع امکانات اتاق های هتل با کلیک بر روی علامت روبرو خواهید خواند.

انواع اتاق های هتل د سوندر دهلی

اتاق استاندارد

  • نما: رو به شهر
  • تخت: یک تخت بزرگ دو نفره کینگ یا یک تخت یک نفره - ظرفیت اقامت 3 مهمان شامل 2 بزرگسال و یک کودک - تمام امکانات اتاق ها که در بخش امکانات اتاق خواندید، در این اتاق وجود دارد. منتها سیگار کشیدن در آن ممنوع است.

اتاق دولوکس

  • مساحت: نامشخص
  • نما: منظره ای رو به شهر
  • تخت: یک تخت کینگ به همراه یک تخت یک نفره برای اقامت همزمان 3 مهمان - ظرفیت افزودن 2 کودک - دارای اینترنت وای فای رایگان

اتاق اکونومی با پنکه

  • مساحت: نامشخص
  • نما: رو به شهر
  • تخت: یک تخت دو نفره بزرگ - حمام خصوصی دارد - ظرفیت اقامت 3 مهمان و افزودن دو کودک

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل د سوندر دهلی در سایت خبرنگاران بزنید.

فاصله هتل تا جاذبه های دهلی نو

هتل د سوندر دهلی از ایستگاه مترو چاوری بازار و راماکریکشنا اشرام مرگ، فاصله چندانی ندارد. به راحتی با کمی پیاده روی از ارزان ترین هتل های دهلی، هتل د سوندر دهلی می توانید به این ایستگاه ها بروید. بازارها و فروشگاه های متعددی هم در اطراف و در نواحی نزدیک به هتل وجود دارد.

  • بازار سدار: این بازار تا این هتل بسیار نزدیک است. به طوری که در کمتر از 300 متر فاصله داشته و می توانید خود را به این مکان برسانید. اگر در سفر به هند می خواهید سوغاتی بخرید، این بازار مکان خوبی است.
  • جانتار مانتار: تا این جاذبه و رصدخانه، 2.2 کیلومتر فاصله دارید. توسط تاکسی 2 دقیقه ای و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی حدود 5 دقیقه ای می رسید.
  • مسجد جامع دهلی: این مکان تا محل اقامت شما، 2.2 کیلومتر فاصله داشته که بهترین راه کرایه ریکشاو است.
  • قلعه رد: از هتل 3 کیلومتر دورتر از هتل است که اگر با تاکسی بروید، 10 دقیقه ای به این جاذبه دهلی می رسید.
  • فرودگاه بین المللی دهلی: فرودگاه اصلی دهلی تا شما 14کیلومتر فاصله دارد که تاکسی بعد از 20 دقیقه شما را می رساند. ریکشاو از تاکسی ارزان تر است. اگر ترانسفر فرودگاهی به هتل درخواست نداده اید، حتما برای کرایه با رانندگان هندی چانه بزنید و کمترین قیمت را بگیرید.

موقعیت هتل د سوندر دهلی در نقشه گوگل مپ

می توانید موقعیت مکانی این هتل 2 ستاره دهلی نو را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

9776/8,Sadar Thana Road, Multani Dhanda, Paharganj, New Delhi, Delhi 110055, India

منبع: booking.com

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13986

به "معرفی هتل د سوندر دهلی ، 2 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل د سوندر دهلی ، 2 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید