مسائل موزه مردم شناسی خلیج فارس آنالیز شد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان به همراه معاون میراث فرهنگی این اداره کل با حضور در موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس از نزدیک به آنالیز مسائل و مسائل آن پرداختند.

مسائل موزه مردم شناسی خلیج فارس آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی این استان، هدف از بازدید موزه مردم شناسی خلیج فارس را آنالیز مسائل، مسائل، کمبودها و پیگیری برای ارتقای سسیتم های حفاظتی در راستای پویایی و امنیت این موزه دانست و اضافه کرد: با توجه به اهمیت توسعه زیرساخت های گردشگری و جذب گردشگران به استان، برنامه ریزی جهت رونق بخش های مختلف صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی از راهکارهای توسعه زیربنایی شمرده می گردد که در این بین نقش موزه ها بسیار حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه مسائل و مسائل پیش روی موزه مردم شناسی خلیج فارس، نیازمند زمان بندی و برنا مه ای منسجم است، اضافه کرد: با تخصیص اعتبارات و زمان بندی لازم سعی بر آن داریم که این مسائل را به حداقل برسانیم.

موزه مردم شناسی خلیج فارس با زیربنای 2500مترمربع دارای بخش های مردم شناسی، باستان شناسی، کتابخانه تخصصی و نمایشگاه است که در سایت تاریخی و ثبت شده برکه های باران قرار گرفته است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15024

به "مسائل موزه مردم شناسی خلیج فارس آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل موزه مردم شناسی خلیج فارس آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید