مدرسه تاریخی 22 بهمن ارومیه سامان دهی می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مسائل مربوط به مدرسه تاریخی 22 بهمن در آذربایجان غربی، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان آنالیز شد.

مدرسه تاریخی 22 بهمن ارومیه سامان دهی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری مدیرکل استان در جلسه ای که صبح دوشنبه 22 آبان ماه برگزار گردید، گفت: مدرسه تاریخی 22 بهمن و دیگر آثار موجود، متعلق به شهر و استان ماست و ما وظیفه حفاظت و این آثار را داریم.

او توضیح داد: به منظور بهره برداری از بناهای تاریخی دارای مالک توسط سایر ارگان و دستگاه ها، نیازمند تعامل بیش ازپیش هستیم.

جباری با اشاره به ماده 98 قانون برنامه ششم توسعه اظهار کرد: در ماده 98 قانون ششم توسعه به صراحت گفته شده که ادارات کل استان نمی توانند در ابنیه دیگر دستگاه های دولتی هزینه نمایند.

او اضافه کرد: انتظار ما این است که آموزش وپرورش تعاملات خود را برای تأمین اعتبارات لازم انجام دهد تا هرچه سریع تر شاهد بازگشایی این مدرسه تاریخی به شکل موزه مدرسه باشیم.

تورج سلیمان زاده معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام یافته در این مدرسه گفت: همه سعی ما بر این است تا در اسرع وقت پروژه مرمت این مدرسه با نظارت دفتر فنی به اتمام برسد و در این جهت تلاشمان را مضاعف خواهیم کرد.

او توضیح داد: آموزش وپرورش آماده همکاری است و امیدواریم از این بنای تاریخی به نحو احسن بهره مند شویم.

در این جلسه مقرر شد، برای تکمیل و انجام کارهای مرمتی مدرسه تاریخی 22 بهمن، مبلغ سه هزار میلیون ریال از سوی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی و آموزش وپرورش استان به صورت مشترک تأمین اعتبار گردد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22222

به "مدرسه تاریخی 22 بهمن ارومیه سامان دهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه تاریخی 22 بهمن ارومیه سامان دهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید