لبنان بخشی از دسته بندی های سیاسی در منطقه نخواهد بود

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، حسان دیاب نخست وزیر لبنان در جریان نشست کابینه با حضور میشل عون رئیس جمهوری لبنان تاکید نمود که این کشور هرگز بخشی از دسته بندی های سیاسی در منطقه نخواهد بود.

لبنان بخشی از دسته بندی های سیاسی در منطقه نخواهد بود

وی هم چنین توضیح داد: ما مطمئن هستیم که کشورهای عربی دست از حمایت از لبنان بر نمی دارند. ما درهای کشورهای عربی را می زنیم و با درهای باز رو به رو خواهیم شد.

دیاب تاکید نمود: ما در شرایط اضطراری و فوق العاده قرار داریم و نمی توان این شرایط را بیش از این تحمل کرد. ما برای همکاری با کشورهای عربی در مورد یاری رسانی به لبنان کوشش می کنیم.

وی به سفرهای آینده خود به کشورهای عربی برای رایزنی در مورد اوضاع بد مالی لبنان اشاره نمود.

دیاب توضیح داد: نباید این سفرها را به دیده سیاسی نگاه کرد. ما هرگز بخشی از سیاست دسته بندی های منطقه ای نخواهیم بود. لبنان همیشه خود را از این دسته بندی ها دور نگه داشته اما از برادران عرب خود حمایت نموده است.

وی هم چنین در مورد اقدامات اجرا شده در قبال ممانعت از گسترش ویروس کرونا در لبنان گفت: این اقدامات به صورت کلی خوب بوده اما سطح آمادگی در سراسر کشور افزایش خواهد یافت.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 37291

به "لبنان بخشی از دسته بندی های سیاسی در منطقه نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان بخشی از دسته بندی های سیاسی در منطقه نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید