قیمت مرغ و تخم مرغ کاهش یافت

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ اطلاع داد و گفت: در حال حاضر مرغ در خرده فروشی ها با قیمت 11 هزار و 700 تومان عرضه می گردد.

قیمت مرغ و تخم مرغ کاهش یافت

به گزارش خبرنگاران مهدی یوسف خانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کاهش تقاضای مردم برای خرید مرغ، قیمت آن را کاهش داده است، اظهار کرد: امروز قیمت مرغ در کشتارگاه 10 هزارو 300 تومان، قیمت توزیع درب مغازه 10 هزار و 500 تومان و قیمت عرضه شده در خرده فروشی ها 11هزار و 700 تومان است.

وی با اشاره به اینکه کاهش قیمت مرغ، مرغداران را نیز متضرر نموده است، گفت: مردم به دلیل ویروس کرونا هر روز برای خرید از خانه خارج نمی شوند و همین موضوع باعث شده که یک روز بازار فروش خوبی داشته باشیم و شش روز دیگر تقاضا کاهش یابد و این در حالی است که عرضه و فراوری مرغ نیز افزایش یافته است.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی همچنین به بازار میگو وماهی اشاره نمود و گفت: تقاضا برای خرید میگو و ماهی نیز کاهش یافته و قیمت ها در بعضی اقلام با کاهش نیز روبرو شده است.

یوسف خانی در ادامه با بیان اینکه قیمت هر شانه تخم مرغ در اسفند و ابتدای فروردین تا حدود 22 هزارتومان هم پیش رفت، گفت: این افزایش قیمت به دلیل صادرات رخ داد ولی در حال حاضر قیمت تخم مرغ کاهش یافته و هر شانه 30 تایی حدودا 20 تا 21 هزار تومان است.

لازم به ذکر است؛ براساس مشاهدات میدانی، مرغ در خرده فروشی ها با قیمت حدود 11 هزار تومان به فروش می رسد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44130

به "قیمت مرغ و تخم مرغ کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مرغ و تخم مرغ کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید