قهرمانی بعد از 18 سال طعم دیگری داشت، اقدام میزبان قابل درک نبود

به گزارش مهسان بلاگ، محمدرضا زوار با بیان مطلب فوق در مورد قهرمانی تیم تکواندو نوجوانان ایران به خبرنگاران گفت: من در اغلب دوره های قبلی این رقابتها حضور داشتم و به جرأت می توان گفت که دهمین دوره این رقابتها به دلیل حضور قهرمانان المپیک، دنیا و آسیا در سطح فنی بسیار خوبی برگزار گردید و مبارزات جذاب و دیدنی را شاهد بودیم که شکست و حذف بریخ از این قهرمانان گواه همین مدعاست.

قهرمانی بعد از 18 سال طعم دیگری داشت، اقدام میزبان قابل درک نبود

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان ایران با اشاره به نحوه انتخاب و حضور تیم ایران در این رقابتها خاطرنشان ساخت: تیم ایران پس از برگزاری مسابقات آزاد کشوری، اردوی آماده سازی خود را شروع نموده و پس از پنج مرحله انتخابی، 10 تکواندوکار پیروز به کسب جواز حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را کسب کردند. از این بین فقط دو نفر تجربه حضور در مسابقات جهانی سال قبل را داشتند و سایر نفرات اولین حضور خود در ترکیب تیم ملی را تجربه می کردند که با تمرین منظم، مستمر و بسیار فشرده در بهترین شرایط به دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اردن اعزام شدند.

زوار اضافه نمود: این دوره از مسابقات با حضور بیش از 200 تکواندوکار در بخش پسران به مدت دو روز برگزار گردید. متأسفانه برنامه ریزی غلط و پراشتباه از سوی کمیته برگزاری باعث شد تا گاهی سه بازی همزمان در سه محوطه رقابت ها با سرعت بسیار بالا برگزار گردد و با این وجود بازهم مسابقات تا ساعت 9 شب به طول می انجامید.

سرمربی تیم نوجوانان تکواندو ادامه داد: نداشتن سالن مناسب برای گرم کردن قبل از مبارزه، فاصله زیاد محوطه مبارزه (شیء هاپ چانگ) با محل گرم کردن و محل استقرار ورزشکاران، استفاده از داوران کم تجربه و ضعیف نسبت به مسابقات جهانی سال قبل، تغییرات پی در پی قوانین داوری و در پی آن قضاوت پراشتباه و سلیقه ای، سرعت بالا در بر گزاری مسابقات برای جبران زمانبندی نامناسب و … از جمله مسائل و ضعف های این دوره از رقابتها بود.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی تیم با آتیه ایران با 9 تکواندوکار در دیدارهای نهایی و کسب 5 طلا، 4 نقره و یک برنز با شایستگی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. نکته مهم اینکه ما در 10 وزن پیروز به کسب مدال شدیم که در تاریخ برگزاری این رقابتها بی سابقه بوده است.

زوار در خصوص اینکه چرا بعد از کسب عنوان قهرمانی نماینده اردن بهترین مربی مسابقات شناخته شد؟ پاسخ داد: متأسفانه این از سیاسی کاری اتحادیه تکواندو آسیا بود. اقدام عجیب و نامتعارف مسئولان برگزاری مسابقات در اهدای تندیس بهترین مربی به مربی تیم اردن که با اخذ فقط یک طلا یک نقره و یک برنز، مقام چهارم مسابقات را کسب نموده بود به جای تیم قهرمان نقطه بسیار تاریک و تعجب آور این مسابقات بود.

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان در سرانجام گفت: خدا را شاکرم که با حمایت های بی شائبه رئیس فدراسیون و اتحاد و همدلی کادر فنی، زحمات مربیان پایه و کوشش و غیرت بازیکنان این نتیجه تاریخی رقم خورد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13051

به "قهرمانی بعد از 18 سال طعم دیگری داشت، اقدام میزبان قابل درک نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی بعد از 18 سال طعم دیگری داشت، اقدام میزبان قابل درک نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید