فوتبال دنیا، ارنستو والورده: هر باخت در بارسلونا یک زلزله ایجاد می نماید!، اشتباه پیکه برای هر بازیکنی پیش می آید

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - ارنستو والورده از بازیکنان بارسلونا خواست از نتایج ضعیف اخیر دلسرد نشوند.

فوتبال دنیا، ارنستو والورده: هر باخت در بارسلونا یک زلزله ایجاد می نماید!، اشتباه پیکه برای هر بازیکنی پیش می آید

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده در آستانه بازی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های اسپانیا (لالیگا) از بازیکنان خود خواست نتایج ضعیف دو هفته اخیر را فراموش نمایند.

سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: حمایت باشگاه را احساس می کنم و حالم خوب است. هر باخت در بارسلونا یک زلزله ایجاد می نماید! من و تیمم گاهی اشتباه می کنیم؛ مثل همه! مقایسه باخت به لگانس با باخت مقابل رم، مضحک است. گل اول لگانس مرا بیش از گل دوم رقیب نگران کرد، چون اشتباه پیکه می تواند برای همه بازیکنان پیش بیاید. نباید دو نتیجه نامطلوب اخیر بازیکنانم را دلسرد کند.

وی در ادامه اضافه کرد: فکر نمی کنم سیستم تیم خیلی مهم باشد. ما با هافبک هجومی بازی می کنیم و فارغ از سیستم به همین شکل ادامه خواهیم داد. برای خوب دفاع کردن باید خوب حمله کنید و برعکس. با وجود همه نقدها، تفاوت چندانی بین بازی مان با لگانس و دیدار مقابل آیندهوون ندیدم. جدول رده بندی لالیگا

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1821

به "فوتبال دنیا، ارنستو والورده: هر باخت در بارسلونا یک زلزله ایجاد می نماید!، اشتباه پیکه برای هر بازیکنی پیش می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ارنستو والورده: هر باخت در بارسلونا یک زلزله ایجاد می نماید!، اشتباه پیکه برای هر بازیکنی پیش می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید