فشار مالی که مردم ایران با آن روبرو هستند را درک می کنیم، متعهدیم با ایران همکاری کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، سفارت انگلیس با انتشار بیانیه ای از سوی سفرای E3 (انگلیس، فرانسه و آلمان) به همکاری متخصصان و نمایندگان اروپایی با همتایان ایرانی آن ها بر سر تسهیل اجرایی شدن اینستکس اشاره و بر تعهد طرف های اروپایی مسئول در این زمینه تاکید نمود.

فشار مالی که مردم ایران با آن روبرو هستند را درک می کنیم، متعهدیم با ایران همکاری کنیم

به گزارش خبرنگاران، سفارت انگلیس در تهران با انتشار بیانیه ای درباره مذاکرات بر سر اینستکس خاطرنشان کرد: سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان این هفته در ایران پذیرای نمایندگان اینستکس و متخصصان فنی E3 برای مذاکرات مرتبط با متخصصان و شرکای ایرانی بودند. این مذاکرات که توسط سازمان پشتیبانی فنی و تبادل اطلاعات اتحادیه اروپا (EU TAIEX) تأمین می شوند - یاری نموده اند تا کوشش های مشترکمان برای اطمینان از اینکه تجارت با ایران بر مبنای قوانین بین الملل و اتحادیه اروپا و نیز به وسیله ساز و کار ویژه مالی اینستکس ادامه پیدا کند مؤثر واقع شوند.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: ما فشار مالی را که مردم ایران با آن روبرو هستند درک می کنیم. ما متعهد هستیم که با ایران همکاری کنیم تا اجرایی کردن اولین تبادل اینستکس هر چه زود تر محقق گردد. تبادلات این چنینی متخصصان بهترین راه برای حرکت در تحقق هدف مشترکمان برای تسهیل تجارت قانونی و روابط مالی با ایران است. با در نظر دریافت موارد اشاره شده، هر دو طرف بر سر راهکاری برای تسریع بخشیدن به این روند توافق نموده اند.

به گزارش خبرنگاران، در پی خروج آمریکا از برجام و بازگرداندن تحریم ها علیه ایران، ساز و کار مالی اتحادیه اروپا برای تجارت مستقل با ایران (اینستکس) به نمایندگی سه کشور عضو برجام (آلمان، انگلیس و فرانسه) ایجاد شد که این ساز و کار هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10792

به "فشار مالی که مردم ایران با آن روبرو هستند را درک می کنیم، متعهدیم با ایران همکاری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار مالی که مردم ایران با آن روبرو هستند را درک می کنیم، متعهدیم با ایران همکاری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید