فروش پایین آیفون XR منجر به کاهش درآمد تامین کنندگان شده است

به گزارش مهسان بلاگ، اگرچه آیفون XR به خودی خود گوشی بسیار باکیفیت و جذابی محسوب می گردد، اما آمار فروش آن اصلا مطابق انتظارات اپل نبوده است. هرچند اپل می گوید اوضاع بر وفق مراد است و هیچ مسئله ای در این زمینه وجود ندارد، اما طبق گزارش های متعدد، اپل چند بار میزان فراوری آیفون XR را کاهش داده و شاهد کاهش فاحش در پیش بینی های مربوط به آمار فروش آن هستیم.

فروش پایین آیفون XR منجر به کاهش درآمد تامین کنندگان شده است

جدیدترین نشانه مبنی بر این وضعیت، به حال و روز شرکت تایوانی General Interface Solution برمی گردد که ماژول های مربوط به پنل های لمسی این گوشی را تامین می نماید. طبق جدیدترین گزارش مالی این شرکت، درآمد آن کاهش یافته و این درآمد پایین تر از حد انتظار بوده است. نکته حائز اهمیت در رابطه با این گزارش، کاهش 12.1 درصدی درآمد این شرکت در مقایسه با ماه اکتبر 2018 است که به صورت غیر مستقیم، مدرکی دال بر پایین بودن آمار فروش آیفون XR به حساب می آید.

در حال حاضر، گفته می گردد حدود 30 تا 35 میلیون آیفون XR روانه بازار شده که در سه ماهه اول و دوم سال 2019 این عدد پایین تر خواهد بود. فروش 35 میلیون دستگاه از این گوشی آمار بدی محسوب نمی گردد اما باید به گزارش های متعددی هم اشاره کنیم که مطمئنا تمام آن ها هم دروغین نیستند و نشان دهنده وضعیت فعلی این گوشی و شرکت اپل هستند. به همین خاطر باید بگوییم که اگرچه آیفون XR در مقایسه با مدل های XS و XS مکس پرطرفدارتر است، ولی محبوبیت آن پایین تر از حد انتظار بوده است.

منبع: Phone Arena

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3365

به "فروش پایین آیفون XR منجر به کاهش درآمد تامین کنندگان شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش پایین آیفون XR منجر به کاهش درآمد تامین کنندگان شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید