فرهاد زهر چشم گرفت؟!

به گزارش مهسان بلاگ، در حالی که استقلال به تازگی بحران استراماچونی را با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید پشت سر گذاشته، اواخر هفته گذشته نزدیک بود دوباره وارد یک بحران تازه شود.

فرهاد زهر چشم گرفت؟!

به گزارش، پنج شنبه شب برخی رسانه های رسمی از نارضایتی شدید فرهاد مجیدی از شرایط نقل وانتقالات باشگاه و مسائل مالی بازیکنان خبر داده و از احتمال استعفای او نوشتند. به نوشته این رسانه ها سرمربی جوان آبی ها در گفتگو با اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرده بود با این شرایط نمی تواند به کارش ادامه دهد. در شرایطی که شرایط کادرفنی تیم ملی و پرسپولیس نامشخص است و رفتن استراماچونی هم اثر نامطلوبی روی استقلال و هوادارانش گذاشته، صحت این خبر می توانست بحران فوتبال ملی و باشگاهی ایران را کامل کند. اما شایعه کناره گیری فرهاد خیلی زود توسط باشگاه تکذیب شد و کانال اطلاع رسانی باشگاه استقلال نوشت: اخباری که در ساعت های گذشته درباره استعفای فرهاد مجیدی مطرح شده، واقعیت ندارد. تیم فوتبال استقلال زیر نظر سرمربی جدید خود در حال آماده سازی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ست. با این حال از آنجایی که اعتماد بیشتر هواداران به اخبار کانال رسمی باشگاه در ماجرای استراماچونی از بین رفته یا خدشه دار شده بود، استقلالی ها به سرعت در فضای مجازی واکنش نشان دادند و تنها چیزی که می توانست این نگرانی ها را کاهش دهد و برطرف کند، حضور فرهاد مجیدی در تمرین روز جمعه بود که محقق شد. تمرینات تیم استقلال دیروز با حضور فرهاد مجیدی در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب برگزار گشت تا خیال هواداران راحت شود، اما غیبت هرویه میلیچ و شیخ دیاباته در تمرین که قرار بود اواخر هفته در تهران باشند نگرانی جدیدی ایجاد کرد، بخصوص آن که رسانه ها از ایمیل رسمی میلیچ به باشگاه و درخواست او برای فسخ قرارداد خبر داده بودند.

اما پشت پرده خبر استعفای فرهاد مجیدی چه بود و آیا اساسا او قصد این کار را داشت و منصرفش کردند یا فقط می خواست باشگاه را برای انجام تعهداتش به سرمربی و بازیکنان تحت فشار قرار دهد؟ شنیده ها حاکی از آن است که مجیدی که در زمان مذاکره با مسئولان باشگاه تضمین و حمایت حدبیشتری خواسته بود، در چند روز گذشته شرایط را نامطلوب ارزیابی کرده و فرایند کند نقل وانتقالات و استعفای بهرام امیری و غیبت وریا غفوری کاپیتان تیم در تمرین به نشانه اعتراض به مسائل مالی (البته کاپیتان پنج شنبه در تمرین حاضر شد) سرمربی آبی ها را بسیار عصبانی و شاکی کرده است. این مسئله وقتی تشدید شده که آیاندا پاتوسی گزینه استقلال برای تقویت خط میانی سر از فولاد درآورده و پیگیری موضوع از سوی سرمربی نشان داده به خاطر اختلاف مسئولان باشگاه و موازی کاری آن ها و تعلل در مذاکره با مدیربرنامه پاتوسی باعث شده او سر از فولاد درآورد. همه این مسائل دست به دست هم داده تا فرهاد به شدت عصبانی و معترض شود و تهدید به قطع همکاری کند، اما مسئولان باشگاه و در راس آن ها اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه با او صحبت کرده و قول داده شرایط طی چند روز آینده بهتر شود. با قول سرپرست باشگاه که در چند روز گذشته 6 میلیارد به تیم تزریق کرده، مجیدی از تصمیم اش منصرف شده و روز گذشته هم سر تمرین رفته است. این مسائل نشان می دهد مجیدی به شدت تحت فشار است، چرا که هم جای مربی پیروز و محبوبی، چون استراماچونی آمده و انتظار از او بالاست و هم تیم نیاز به تقویت دارد و باشگاه برای این کار با او همکاری و همراهی لازم را نداشته، موضوعی که او حالا قول گرفته بهتر شود.

منبع: خراسان

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 32672

به "فرهاد زهر چشم گرفت؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد زهر چشم گرفت؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید