فراخوان انتخاب شعار نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران ستاد برگزاری این نمایشگاه در نظر دارد شعار این دوره از نمایشگاه را به وسیله فراخوان عمومی و با مشارکت فعالان حوزه فرهنگ انتخاب کند.

فراخوان انتخاب شعار نمایشگاه کتاب تهران

علاقه مندان برای ارائه پیشنهادات خود می توانند تا تاریخ 20 اسفند ماه نسبت به ارسال شعارهای پیشنهادی خود به آدرس الکترونیکی [email protected] اقدام کنند.

گفتنی است که هر فرد می تواند دو شعار پیشنهاد دهد. پیشنهاد دهندگان باید مشخصات خود را درایمیل ارسالی ثبت کنند. بر اساس این خبر به پیشنهاد برتر و منتخب، جایزه ای از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه تعلق خواهد گرفت.

یک انتصاب از سوی قائم مقام نمایشگاه کتاب

حسین صفری به عنوان مشاور قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب شد.

به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دکتر قادر آشنا؛ قائم مقام نمایشگاه طی حکمی حسین صفری را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند فرهنگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب می شوید.

حسین صفری در دوره های اخیر به عنوان مدیر کمیته اجرایی و رفاهی در نمایشگاه کتاب تهران حضور داشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5579

به "فراخوان انتخاب شعار نمایشگاه کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان انتخاب شعار نمایشگاه کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید